Γενικές Πολιτικές Προτάσεις

Το κείμενο των Γενικών Πολιτικών Προτάσεων χωρίζεται σε 4 ενότητες:

Α. Κεντρικός άξονας πολιτικών προτάσεων

Β. Στόχος και όραμα των πολιτικών προτάσεων

Γ. Προτεινόμενες δράσεις της ομάδας γενικών πολιτικών προτάσεων

Δ. Προτεινόμενη δράση: wiki-προτάσεις

ΓΡΑΨΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ : σε προσκαλούμε να γράψεις εδώ τα σχόλια σχόλια & τις προτάσεις σου για όλα τα επιμέρους κείμενα των γενικών πολιτικών προτάσεων

Μπορείς εναλλακτικά να κατεβάσεις ολόκληρο το κείμενο εδώ σε αρχείο pdf. Μπορείς, επίσης να διαβάσεις τα σχόλια που κατατέθηκαν στη φόρμα επικοινωνίας: αρχικά σχόλια εθελοντών


45 απαντήσεις στο “Γενικές Πολιτικές Προτάσεις”

  1. Πολύ θα ήθελα να συμμετάσχω σε μια ομάδα αξιολόγησης προτάσεων θετικού περιεχόμενου πρακτικής εφαρμογής σε επίπεδο προεργασίας προτάσεων προς υιοθέτηση προς κάθε βουλευτή και γραμματέα διοικητικής ευθύνης αντίστιχης υπηρεσίας.

    Συγγεκριμένα έχω κάνει κατ΄ ευθείαν μέσω e-mail στους αξιότιμους συνταγματολόγους που σήμερα έχουν και υπουργική ευθύνη, σχετικά με μια εστία διαφθοράς της πρωτοβάθμειας διαπλοκής, και παρ΄ ότι έχει να κάνει με ένα μικρό νησί, τη Σκύρο, εντούτης το ίδιο μικρόβιο της μεθοδολογίας κατάχρησης της δημόσιας περιουσίας είναι ευρύτερα διαδεδομένο στον Ελλαδικό χώρο.

    Προς τι λοιπόν να περιμένει κανείς την εξυγίανση της οικονομίας όταν ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΑ συντηρείται η διάδοση και εξάπλωση της αιτίας αυτής ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΆΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΌΣΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΊΑΣ που συμπαρασύρη ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΕΞΕΥΤΕΛΙΣΜΟ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ?

    Και επί της ουσίας!
    ας πάρουν θέση ο κ. Βενιζέλος
    http://diaploki-diafthora.blogspot.com/2008/02/blog-post_10.html

    κι κ. Λοβέρδος
    http://diaploki-diafthora.blogspot.com/2008/09/blog-post.html

    Καθώς οι ασφαλιστικές δικλείδες των διαπλεκόμενων στις δημόσιες υπηρεσίες
    http://stoixeiadiaplokis.blogspot.com/2008/05/blog-post_03.html

    και στο χώρο της δικαισύνης
    http://stoixeiadiaplokis.blogspot.com/2008/06/blog-post_28.html
    καλά κρατούν

    Και μιας και οι ελεγκτικές υπηρεσίες εσκεμένα δεν είναι επανδρωμένες για να μην εχουν τη δυνατότητα να ελέγξουν
    http://diaploki-diafthora.blogspot.com/2008/08/blog-post.html

    οι πρωτοβάθμιοι της διαφθοράς οργιάζουν επί μισθό δημοσίου υπαλλήλου με πολιτικές αποφάσεις υπέρ των καταπατητών, χωρίς να έχουν συνείδηση των ποινικών τους ευθυνών μιας και ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΟ ΜΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ το θεωρεί ως τεκμήριο αθώωσης του καταπατητή, παρά και τα κατατηθέμενα ΔΙΑΦΑΝΗ στοιχεία ενός πολίτη, καθώς ο πολίτης (αυτός που ενδιαφέρεται για τα κοινά) είναι υποδιαίστερος του ιδιώτη ( idiot, αγκλιστή ηλίθιος)

    Ισως θα έπρεπε να λάβη σάρκα και οστά μια πρωτοβουλία για μια ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ με νομική υποστίρηξη ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ, παράληλα και ανεξάρτητα από το τέλμα της ΔΙΕΘΝΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ της ΕΛΛΑΣ.
    στο πνεύμα,
    http://diaploki-diafthora.blogspot.com/2007/08/blogger-gr.html

    Με αισιοδοξία για τη γαλήνη της μεταθανάτιου αιωνιότητας.
    Αθανασιάδης Κωνστατίνος.

  2. Ο/Η ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΑΝΟΣ λέει:

    Είμαι Έλληνας πολίτης, ελεύθερος επαγγελματίας απο το Βόλο και παρακαλώ να λάβετε υπόψιν τις δύο κάτωθι απόψειs μου:
    1. Μην φορολογείτε τα κτίρια και μην πέρνετε μέτρα είς βάρος της οικοδομής διότι η οικοδομή θα πεθάνει τελείως και κατά συνέπεια μαζί και η οικονομία της χώρας μας. Σήμερα η οικοδομή με την οποία κινούνται περίπου 220 επαγγέλματα έχει σταματίσει σχεδόν τελείως και όσοι σκέφτονται να κτίσουν, περημένουν τα φορολογικά μέτρα που θα πάρει η κυβερνησή σας για να αποφασίσουν τι θα κάνουν.
    2. Μην ανεβάζετε τους φορολογικούς συντελεστές αλλά αντιθέτος συμφέρει να τους μειώσετε. Αν τους μειώσετε μέχρι 30% π.χ. πολύ πιο πρόθυμος θα είναι ο φορολογούμενος να κάνει ειλικρινείς φορολογικές δηλώσεις και να πληρώσει, παρά να του πάρουν το 40 ή 45% του μόχθου του. Νομίζω ότι το κράτος πολύ πιο πολλά έσοδα θα έχει.-

  3. Ο/Η Κωνσταντίνος Σ. Καράμπελας λέει:

    Ενόψει των αλλαγών στην τοπική αυτοδιοίκηση προτείνω πολύ πολύ πρόχειρα:
    1. Κατάργηση όλων των Δημοτικών Επιχειρήσεων (ΔΕΥΑ, Κοινωφελείς, Αμιγείς κλπ) και ενσωμάτωση των αντίστοιχων υπηρεσιών στους Δήμους. Δε χρειάζονται, αποτελούν εστία διαφθοράς και η μόνη τους χρησιμότητα είναι να βολεύουμε τους Δημοτικούς Συμβούλους σε θέσεις. Ίσως μόνο για τους Δήμους με πληθυσμό άνω των 100.000 κατοίκων να παραμείνουν. Συνολικό όφελος πολλά εκατομμύρια ευρώ ετησίως.
    2. Κατάργηση όλων των ΝΠΔΔ των Δήμων (ΚΑΠΗ, Φιλαρμονικές, Πνευματικά Κέντρα κλπ) ή κατάργηση της διοικητικής τους αυτοτέλειας. Ενσωμάτωση στο Δήμο σε ειδική διεύθυνση με συγκεντρωτικό έλεγχο. Όφελος κυρίως σε αποτελεσματικότητα.
    3. Κατάργηση των Διευθύνσεων Τοπικής Αυτοδιοίκησης των Περιφερειών σε επίπεδο Νομού. Είναι 50 τέτοιες σε όλη τη χώρα και διενεργούν τον έλεγχο νομιμότητας ο οποίος θα μπορούσε να πάει είτε στο Ελεγκτικό Συνέδριο με τις σχετικές νομοθετικές τροποποιήσεις είτε σε ειδικό συμβούλιο το οποίο θα εξετάζει μόνο τη νομιμότητα κατόπιν ενστάσεων, αναφορών και προσφυγών. Συνολικό όφελος πολλά εκατομμύρια ευρώ. Οι υπηρετούντες υπάλληλοι θα μεταταγούν φυσικά.
    4. Αναγνώριση της ιδιαιτερότητας των μικρών νησιών της χώρας σε ότι αφορά τα συστήματα προσλήψεων, έργων και προμηθειών. Είναι παράλογο να ζητάς από τη Σκύρο δημοσιεύσεις σε ειδικές εφημερίδες και το ΦΕΚ για την προμήθεια καυσίμων λες και υπάρχει περίπτωση να ξεκινήσουν τάνκερ από τον Πειραιά να πάνε να παραδώσουν καύσιμα στο νησί. Η αρχή της ισότητας σημαίνει ότι αντιμετωπίζω τα όμοια με ίσο τρόπο και τα ανόμοια λαμβάνοντας υπόψη τη διαφορετικότητά τους αλλιώς πρόκειται για ισοπέδωση και όχι ισότητα.
    5. Ενοποίηση Δήμων και Κοινοτήτων στο μέγεθος των παλιών Επαρχιών. Οι υπάρχοντες Δήμοι και Νομαρχίες θα αποτελούν τοπικά διαμερίσματα με τοπικό Αντιδήμαρχο ή Νομάρχη.
    6. Δημιουργία ανοικτής βάσης δεδομένων περί των κανονιστικών διατάξεων στο εθνικό τυπογραφείο και ηλεκτρονική αποστολή εγγράφων από το ΥΠΕΣ. Κατάργηση της αποστολής των ΦΕΚ και των πάσης φύσεως διοικητικών εγγράφων με την ανάπτυξη διαδικτυακού συστήματος αποστολής και λήψης εγγράφων. Κόστος τεράστιο για το περιβάλλον και χρηματικό.
    7. Δημιουργία Επετηρίδας επιτυχόντων στον ΑΣΕΠ. Κατασκευή δεξαμενής επιτυχόντων από την οποία θα γίνονται οι προσλήψεις μόνιμων και συμβασιούχων.
    8. Υποχρεωτική δημιουργία υπηρεσίας εσόδων σε κάθε Δήμο με εισπράκτορες και διαδικασίες επιβολής κυρώσεων (πραγματικές και όχι σαν αυτές που υπάρχουν σήμερα) με παροχές μπόνους στο τέλος του χρόνου σε όσους περιορίσουν τα ανείσπρακτα κάτω από ένα όριο.
    9. Ενοποίηση όλων των Σωμάτων Επιθεωρητών Διοίκησης. Κάθε ΕΔΕ θα γίνεται υποχρεωτικά εξωυπηρεσιακά. Τέλος στις καραγκιοζιές των εσωτερικών ΕΔΕ.
    10. Καταγραφή όλων των αρμοδιοτήτων και περικοπή κάθε άχρηστης ή επικαλυπτόμενης αρμοδιότητας. Είναι εκατοντάδες τα άχρηστα πράγματα που κάνουμε κάθε μέρα. Να επενδύσουμε το οκτάωρο και τους υπαλλήλους των Περιφερειών και των Δήμων μόνο στα σοβαρά θέματα που αφορούν τη διασφάλιση του δημοσίου συμφέροντος, την εξυπηρέτηση του πολίτη και την οικονομία.
    11. Απαγόρευση της σύστασης νέων υπηρεσιών. Ό,τι είναι να γίνει θα γίνει μέσω των υπαρχόντων υπηρεσιών. Όχι στην καταπολέμηση της γραφειοκρατίας με τη σύσταση νέων υπηρεσιών – θέσεων διότι αυτοαναιρούμαστε.
    12. Ενδυνάμωση των Προϊσταμένων. Παροχή πραγματικών αποφασιστικών αρμοδιοτήτων σε αυτούς και αντίστοιχη αύξηση της ευθύνης τους. Οι Διευθυντές θα έρχονται και θα παρέρχονται σύμφωνα με τις κρίσεις από το Υπηρεσιακό Συμβούλιο και θα περνάνε και καλοί και κακοί αλλά να έχουν τη δύναμη να κάνουν τη διαφορά και να ευθύνονται αναλόγως. Οι Διευθυντές γνωρίζουν τι χρειάζεται κάθε υπηρεσία αλλά δεν μπορούν να είναι περίγελος των υπαλλήλων όταν δεν μπορούν να επιβάλλουν ούτε την τήρηση του ωραρίου.

  4. Ο/Η Αλέξης Χατζηιωάννου λέει:

    Βαγγέλη,

    Εκτιμώ ότι πρέπει επιτέλους να αποσυνδέσουμε τα πτυχία πανεπιστημίου από τις επαγγελματικές ασχολίες, απλούστατα και μόνο επειδή το ότι πήρα εγώ ένα πτυχίο πχ αρχιτεκτονικής δε σημαίνει ότι μπορώ να σχεδιάσω τα πάντα στην πραγματική ζωή. Ακόμη και να αρίστευσα, σημαίνει αυτό ότι είμαι «ειδικός» και μάλιστα να μπορώ να απαιτήσω να μπω σε ΔΣ ;

    Το θέμα είναι να μπορείς να αποδείξεις ότι με τη μέχρι τότε επαγγελματική εμπειρία σου και ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ και με την πανεπιστημιακή σου εκπαιδευση, μπορείς να ανταπεξέλθεις στη διοίκηση ενός οργανισμού.

    Θα σου δώσω ένα παράδειγμα σαφέστατο: γνωρίζουμε βουλευτή επικρατείας με πτυχίο ιατρικής, μάλιστα είναι εγγεγραμμένος στον ιατρικό σύλλογο (αν θυμάμαι καλά). Εδώ και χρόνια είναι καθηγητής σε κορυφαίο ευρωπαϊκό πανεπιστήμιο σε αντικείμενο σχετικό με οικονομικά και πολιτική της υγείας, και έχει επιτελέσει και σύμβουλος κυβερνήσεων ακόμα και του Obama!

    Το γεγονός ότι κάποτε σπούδασε ιατρική σημαίνει ότι μπορεί να εξασκήσει το ιατρικό επάγγελμα όπως κάποιος που το εξασκεί καθημερινά μέσα σε ένα νοσοκομείο; Ίσως όχι.

    Το γεγονός ότι κάποτε σπούδασε ιατρική σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει κορυφαίος επιστήμονας σε πολιτική/οικονομικά;

    Το γεγονός ότι κάποτε σπούδασε ιατρική σημαίνει ότι δεν μπορεί να εκφέρει γνώμη για την κοινωνική ασφάλιση;

    Φυσικά όχι!

    Επομένως, ίσως πρέπει να φύγουμε σιγά σιγά από το «τι σπούδασες παιδί μου» (πριν 5-10-20 χρόνια) και να πάμε στο «τι ξέρεις να κάνεις»… «τι έχεις πετύχει στην πραγματική οικονομία/κοινωνία, εκτός της γυάλας».

    Ίσως πρέπει σιγά σιγά να σταματήσουμε λοιπόν το «απόφοιτος του ΑΒΓ τμήματος» (πριν 20 χρόνια), και να κοιτάμε το «έχει εργασθεί εκεί και εκεί και εκεί»… «έχει πετύχει αυτό κι εκείνο». Ως εργοδότη, το ότι ο κύριος Χ ήταν αριστούχος στη σχολή πχ γεωπονίας πριν 20 χρόνια δε μου λέει κάτι! Θέλω να δω τι έκανε στα 20 χρόνια, για να καταλάβω αν μου κάνει για τη δουλειά μου! Αν πήρε το πτυχίο (με αριστεία και 5 υποτροφίες) και μετά άνοιξε κατάστημα με ρούχα για 10-20 χρόνια, δε σημαίνει πως τώρα θα μου κάνει τη δουλειά ή ότι θα πρέπει να μπει στο ΔΣ της Αγρογης !

    Ειδικά τα τελευταία χρόνια που τα πτυχία -ειδικά από κάποια συγκεκριμένα πανεπιστήμια είτε εσωτερικού είτε εξωτερικού- τυπώνονται σε βαρέας χρήσης φωτοτυπικά μηχανήματα. Ειδικά τα πολύ τελευταία χρόνια που ξαφνικά κάποιοι απέκτησαν διδακτορικούς τίτλους χωρίς να έχουν πατήσει καν στα τμήματα (βασικά λόγω πολιτικών διασυνδέσεων. μάλιστα είχαν το θράσσος να ζητήσουν και αρκετά υψηλές θέσεις στη Διοίκηση! Γνωρίζω ότι για το full time διδακτορικό χρειάζονται τουλάχιστον 3-4 χρόνια μελέτης μέρα-νύχτα… πώς άραγε πέτυχαν αυτά τα άτομα να είναι πχ διευθύνοντες σύμβουλοι ή άλλα διευθυντικά στελέχη οργανισμών/εταιριών και σε 2-3 χρόνια να έχουν και ένα διδακτορικό;)

    Άτομα που έχουν σπουδάσει ή/και ζήσει στο εξωτερικό έχουν καταλάβει καλύτερα τι εννοώ.

    Είμαστε στον 21ο αιώνα πλέον… ας σταματήσουμε την όπισθεν που έχουμε βάλει και ας εκμεταλλευθούμε την υφιστάμενη κρίση σε όλα τα επίπεδα, για να εκτοξευθούμε μπροστά.

  5. Ο/Η vagelis λέει:

    Μια πρόταση για την στελέχωση μελών Δ.Σ ΔΙΑΦΌΡΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ

    Το 1/3 των μελών να είναι οι αριστούχοι αποφοιτήσαντες των αντίστοιχων ειδικοτήτων των Α.Ε.Ι
    π.χ στον ΟΕΚ να είναι κάποια μέλη αριστεύσαντες του ΕΜΠ ειδικότητας αρχιτεκτόνων η πολιτικών μηχανικών.Και ελπίδα και προοπτική δίνουμε στους νέους,και πολύ καλύτερα απο παρατρεχάμενους θα αποδώσουν.

  6. Ο/Η Panagiotis Peteinatos λέει:

    Αγαπητέ Λεωνίδα ο ενθουσιασμός, το μεράκι και η «λαχτάρα» των πολιτών που σχολιάζουν είτε μέσω mail είτε δημόσια εδώ στην ιστοσελίδα μας συγκινούν και μας δίνουν κουράγιο να συνεχίσουμε.

    Αν και πνιγόμαστε από υποχρεώσεις θέλουμε να κρατήσουμε ζεστή αυτή την προσπάθεια των Εθελοντών για τη Διαφάνεια κυρίως για ένα λόγο, επειδή ελπίζουμε πως θα βοηθήσουμε να συσπειρωθούν οι πολίτες με καθαρή φωνή υπέρ της διαφάνειας και της ουσιαστικής συμμετοχής των πολιτών στα κοινά. Αν ενώσουμε τις φωνές μας ίσως μπορέσουμε να σπάσουμε τα οδοφράγματα που στήνονται διαχρονικά ενάντια στην διαφάνεια και τη συμμετοχή δημοκρατία.

    Με πρωτοβουλίες του Γ. Παπανδρέου μπαίνουν πρόσωπα με όραμα σε διάφορες θέσεις κλειδιά. Όμως το μεγάλο ερώτημα είναι το πως θα υλοποιηθούν όλα αυτά στην πράξη. Εκεί, στο πρακτικό μέρος σκοντάφτουμε όλοι. Ακόμα και για τη δράση των Εθελοντών κάνουμε έντονες συζητήσεις, συμφωνίες, διαφωνίες κλπ. για το πως το όραμα θα να γίνει πράξη.

    Με την εκλογή του ΠΑΣΟΚ μας «πήρε η μπάλα» και δεν προλάβαμε να απαντήσουμε στα σχόλια των πολιτών εδώ στην ιστοσελίδα αν και αυτή ήταν η αρχική μας πρόθεση. Ακόμα και οργανωτικά δεν έχουμε ξεκινήσει ομάδες εργασιών εθελοντών για τη Διαφάνεια παρόλο που αυτός ήταν ο αρχικός μας στόχος.

    Στο link αξιολόγησης αυτής της ιστοσελίδας http://ethelontes.pasok.gr/diafaneia/?p=267 έχουν ήδη καταγραφεί πολύ εύστοχες παρατηρήσεις. Θα ήθελα να προτείνω προς όλους να καταγράψετε εκεί, σε εκείνο το λινκ, ότι επιπλέον σχόλια ή κριτική έχετε να προσθέσετε για τον τρόπο που αξιολογείτε ότι πρέπει να οργανωθεί η προσπάθεια των Εθελοντών για τη Διαφάνεια. Είναι σημαντικό να ακουστούν πολλές απόψεις και προτάσεις για βελτιώσεις. Για όλα αυτά χρειαζόμαστε την κατανόηση αλλά και την επιμονή σας.

    Παναγιώτης Πετεινάτος

  7. Ο/Η Λεωνίδας Ορφανουδάκης λέει:

    Φίλε Παναγιώτη , βλέπω να έχουμε κοινούς προβληματισμούς .

    Η διαδικτυακή διακυβέρνησή είναι η καλλίτερη ιδέα που είχα φανταστεί στη ζωή μου . Πριν από πολλά χρόνια με την ανάπτυξη της διαδικτυακής επικοινωνίας , είχα σκεφτεί πως πλησίαζε ο καιρός που η άμεση δημοκρατία θα μπορούσε να γίνει και πάλι εφικτή ακόμα και μέσα στις σύγχρονες κοινωνίες .

    Το εγχείρημα αυτό αν υποστηριχτεί και πετύχει θα είναι το μεγαλύτερο επίτευγμα της κυβέρνησης όχι μόνο για τον λαό αλλά και για την ανθρωπότητα . Η Ελλάδα λόγω της αρχαίας Ιστορίας της, έχει τον καταλληλότερο λαό για να δοκιμαστεί η ιδέα . Από την άλλη επειδή το έδαφος στο οποίο ευδοκιμεί η Δημοκρατία , είναι τα γεμάτα στομάχια η ασφάλεια και η υψηλή παιδεία των πολιτών , (πράγματα εν ανεπαρκεία στη σημερινή Ελλάδα) θα απαιτηθεί μεθοδευμένη και γιγαντιαία προσπάθεια για να πετύχει.

    Η διαδικτυακή διακυβέρνηση όπως την επαγγέλλεται ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ είναι μια πιο ρεαλιστική προσέγγιση του θέματος αλλά διαβλέπω ότι την χρονική στιγμή που επιχειρείτε (οικονομικό και κοινωνικό περιβάλλον) και όπως στήνεται , δεν έχει και πολλά περιθώρια επιτυχίας . Παρά ταύτα επειδή η αναγέννηση της ουσιαστικής Δημοκρατίας στον τόπο που την γέννησε αρχικά , υπήρξε το μεγαλύτερο ιδανικό μου , στρατεύομαι στον αγώνα . Οι κομπιουτεράδες βέβαια θα σηκώσουν μεγάλο βάρος της προσπάθειας αλλά σαν απλοί τεχνίτες και εργάτες του οικοδομήματος . Οι αρχιτέκτονες θα πρέπει να είναι άλλοι, κοινωνιολόγοι , ιστορικοί και κυρίως άνθρωποι με σοβαρή κλασική παιδεία ευρεία αντίληψη και πίστη στον σκοπό .

    Χαοτικές και δαιδαλώδης διαδρομές μέσα σε ιστοσελίδες που έχουν οδηγίες συχνά στα αγγλικά , κάθε άλλο παρά βοηθούν τον πολίτη να καταλάβει το διακύβευμα και να πει την γνώμη του .

    Γνωρίζοντας πως η λύδια λίθος ,το πεδίο δοκιμασίας αξιών και ιδεών (κοινωνικών , θρησκευτικών κ λ π ) είναι στο στάδιο της εφαρμογής τους , είμαι πρόθυμος να δουλέψω με όλες μου τις δυνάμεις ,για την επίτευξη αν όχι του ιδανικού έστω του εφικτού .

    Και να θυμάσαι φίλε μου πως τα μεγάλα συμφέροντα που ασκούν την πραγματική εξουσία στέκουν απέναντι σε κάθε προσπάθεια εφαρμογής ουσιαστικής δημοκρατίας και όταν φανεί πως η ιδέα ευοδώνεται θα της στήσουν ΟΔΟΦΡΑΓΜΑΤΑ .

    Το σημείωμα μου αυτό σκοπεύω να το επεξεργαστώ και να το δημοσιοποιήσω .

    Φιλικά
    Λεωνίδας

    Υ.Γ
    Από την εποχή που τα ΜΜΕ κτυπούσαν αλύπητα τον Παπανδρέου (τον Γιωργάκη όπως τον έλεγαν οι Πρετεν…έδες) είχα προτείνει με μια ανάρτηση , σε όσους τον στήριζαν , την δημιουργία ενός δυνατού ιστολογίου που θα απευθυνόταν σε ένα ευρύτατο κατά το δυνατόν κοινό το οποίο συνεπώς δεν θα μπορούσε , δεν θα έπρεπε , να είναι κομματικό .

    Με ρώτησες αν έχω ατομικά ιστολόγια , έχω περισσότερα από δύο αλλά , σχεδόν όλα ανενεργά , γιατί δεν έχω ούτε τις γνώσεις ούτε τον χρόνο και την βοήθεια για να φτιάξω κάτι που θα μπορούσε να είναι ωφέλιμο στον πολίτη και τη Δημοκρατία . Δες σαν ένα δείγμα το Πατάρι Λογοτεχνών (http://patarilogotexnon.blogspot.com), ένα ιστολόγιο που έφτιαξα σε μια προσπάθεια ανάδειξης του έργου αξιόλογων , εντελώς παραγνωρισμένων , εργατών του πνεύματος .
    Διαδικτυακή διακυβέρνησή

    Λεωνίδας Ορφανουδάκης

  8. Ο/Η ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΟΡΦΑΝΟΥΔΑΚΗΣ λέει:

    Κε Πετρουλάκη :
    Νομίζω πως μου δίνεις πλέον το δικαίωμα να σου πω ευχαριστώ ΦΙΛΕ Γιώργο που έκανες τον κόπο να μου απαντήσεις . Σου είχα γράψει και άλλοτε ότι δεν θέλω να μπαίνετε στον κόπο να μου απαντάτε προσωπικά παρά μόνο όταν κάνω λάθος .
    Μου αρκεί να καταλαβαίνω ότι μπορώ να βοηθώ με τις ιδέες μου το κίνημα στο να στήσει ένα καλλίτερο μέλλον για τον τόπο και συνεπώς για τα παιδιά μου .
    Έχετε μπροστά σας ένα αγώνα χίλιες φορές δυσκολότερο από αυτόν που κερδίσατε και φαντάζομαι ότι το ξέρετε .
    Εμείς , ή γενιά μου , χάσαμε τη μάχη μετά το 1981 , όταν ένα σωρό καιροσκόποι γραμμένοι σε οργανώσεις μόλις λίγο πριν ή και ποιο συνήθως λίγο μετά από της εκλογές , γέμιζαν περιφερόμενοι τους προθαλάμους των υπουργών άψογα κουστουμαρισμένοι . Σα να τους βλέπω αυτή τη στιγμή , με τα πλατύμυτα μαύρα γυαλιστερά παπούτσια τους και με φακέλους με τίτλους (συχνά και πλαστούς) υπό μάλης .
    Εμείς τους αφήσαμε και άλωσαν τη διοίκηση . Το 1986 (αν είχαμε μετρήσει τότε σωστά με κάποιους παλιούς συντρόφους) το 80% των οργανισμών ,τους διοικούσαν τέτοιοι άνθρωποι .
    Εγώ είχα φύγει ήδη από το 1982 .
    Από αυτούς τους ανθρώπους πως θα προστατευτείτε !
    Άσε που εσείς έχετε να αντιμετωπίσετε και τους παλιούς .
    Αν ήξερες όσα ξέρω μπορεί να έφευγες και εσύ , αλλά περιέργως εγώ σκέπτομαι να ξαναδοκιμάσω τώρα με τον Γιώργο !
    Λεωνίδας Ορφανουδάκης

  9. Ο/Η ZAFER KAYA λέει:

    ΙΑΣΑΣ ΑΝ ΕΛΜΙΖΕΔΕ ΜΕΤΑ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΝΑ ΚΗΒΕΡΝΙΣΙ ΜΕΤΑ ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΑΠΑΝΔΕΡΕΟ ΠΑΣΟΚ ΕΓΙΝΑ ΜΙΑ ΤΕΛΙΑ ΑΠΑΤΙ ΚΟΜΒΙΝΑΤΟΡΟΣ ΤΕΚΝΟΚΡΑΤΟΣ ΤΕΚΝΑΣΜΑΔΑ ΑΠΑΤΙ ΚΑΤΑΡΟ ΕΛΙΝΙΚΟ ΛΑΟ ΙΝΕ ΠΟΡΟΤΟ ΤΙΠΟ ΑΝΕΠΑΝΑΛΙΠΤΟΣ ΟΛΗ ΠΟΡΟΤΟΣ ΑΡΗΓΟΣ ΤΟ ΚΟΜΑ ΚΕ ΠΟΡΟΤΙΒΟΡΓΟΣ ΥΟΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΕΡΕΟΣ ΠΟΛΗ ΛΙΠΟΜΑΣΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟ Κ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΣ 28 ΔΙΣ ΕΛΟΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΤΕΣ ΙΝΕ ΜΕ ΚΑΛΗΤΕΡΟΣ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙ ΕΠΗΡΙΣΙ ΤΡΑΠΕΖΙΔΕΣ ΚΑΤΑΡΑ ΑΠΑΤΗ ΟΛΗ ΚΗΝΟΒΟΛΕΦΤΙΚΗ ΚΙΝΟ ΒΟΛΙΟ ΣΙΝΤΑΓΜΑ ΙΣ ΒΑΡΟ ΤΟ ΛΟΜΑΣ ΛΟΤΙΡΓΙ ΤΟΡΑ ΠΑΣΟΚ ΙΡΤΕ ΝΑΜΑΣ ΚΟΡΕΒΔΕΒΙ ΚΑΤΑΡΑ ΜΕΣΟΝ ΕΛΕΚΤΙΡΟΝΙΚΟ ΚΗΒΕΡΝΙΣΙ ΠΑΡΑΜΙΤΙ ΤΟ ΓΟΛΟ ΜΑΣ ΛΕ ΑΚΟΣΕΝ ΑΚΟΣΕΝ ΔΟΣΑ ΠΟΛΗ ΕΛΕΙΝΙΤΙΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΝ ΓΙΝΙ ΠΟΤΕ ΕΛΛΙΝΗΚΙ ΠΟΛΙΤΙΚΙ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟ .Κ ΑΝ ΙΣΕΣΤΕ ΚΑΤΑΡΟΣ ΑΠΑΝΑΔΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΓΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΔΕ ΤΡΑΠΕΖΙΔΕΣ 28 ΔΙΣ ΠΟ ΕΧΕΕΔΕ ΠΙΡΕΔΕ ΓΑΤΙ ΔΕΝ ΒΑΖΕΔΕ ΕΝΑ ΝΟΜΟ Κ ΤΡΑΠΕΖΙΔΕΣ ΕΧΕΔΕ ΠΑΡΙ 28 ΔΙΣ ΔΙΑΓΡΑΠΣΕΔΕ ΟΣΟΑ ΕΧΟΝ ΠΑΡΙ 30ΧΙΛΙΑΔΣ ΕΒΡΟ ΔΙΑΓΡΑΦΕΔΕ ΧΡΕΙ ΤΟ ΠΟΛΗΤΣ ΝΑ ΑΠΟ ΕΛΕΦΤΟΡΟΤΙ ΕΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΡΗΣΙ ΧΟΡΑΜΑΣ ΑΓΑΜΙΔΕ ΦΛΙ ΜΑΜΟ ΣΙΝΔΙΡΟΦΙ ΙΣΕΣΤΕ ΝΕΟ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΝΕΟ ΦΑΣΙΣΤΑΣ ΙΣΕΣΤΕ ΟΛΗ ΜΕΣΑ Κ ΥΟΡΓΟΣ ΠΑΠΑΝΔΕΡΕΟΣ ΙΝΕ ΣΑΝ ΠΟΡΟΤΙΠΟΡΓΟΣ ΣΗΜΕΤΕΧΙ ΠΟΡΟΤΟΣ ΚΑΤΗΔΕ ΓΑΝΙ ΠΑΖΑΡΙ ΤΟ ΓΟΛΟ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΙΔΕΣ ΝΑ ΠΑΖΑΡΕΒΙ ΕΛΙΝΙΚΟ ΝΙΚΟΚΙΡΙ ΤΟ ΑΠΙΣΤΕΒΤΟ ΟΜΟΣ ΑΛΗΤΙΝΑ Κ ΜΑΜΟ ΣΙΝΔΡΟΦΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ ΝΕΟ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΙΣΕΣΤΕ Κ ΣΑΣ ΕΧΙ ΛΟΣΙ ΟΛΟ ΤΑ ΑΠΕΤΟΜΕΝΑ ΕΣΑΣ ΚΕ ΚΗΒΕΡΝΗΣΑΣ ΝΑ ΦΑΡΜΟΣΕΤΕ ΠΗΛΗΡΟΣ ΝΑ ΙΣΕΣΔΕ ΑΛΗΤΙΝΟΣ ΑΠΑΝΑΔΗ ΛΑΟΜΑΣ ΝΑ ΦΕΡΕΔΕ ΑΛΗΤΙΝΗ ΙΣΟΤΙΤΑ ΔΕΚΕΟΣΙΝΗ ΚΕ ΕΦΜΕΡΙΑ ΤΟ ΛΑΟΜΑΣ ΣΙΝΟΛΟΔΟ ΔΗΚΕΟΣ ΚΕ ΚΡΑΤΟΣ ΙΣΟ ΠΟΛΗΤΙΑ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΤΕΛΙΟΝΟΜΕ ΕΛΕΙΝΟ ΚΙΝΟ ΒΟΛΕΦΤΙΚΟ ΣΗΣΤΙΜΑ ΝΟΣΕΔΕ ΙΝΕ ΝΟΣΙΡΕΣ ΑΡΟΣΤΗΜΕΝΟΣ ΝΟΣΗΡΕΣ ΚΗΝΟΒΟΛΕΦΤΚΚΟ ΔΑΙΛΙΚ Ο ΜΑΓΑΣ Ο ΚΛΕΒΟΜΕ ΕΠΕΒΟΜΕ ΔΗΚΙΟΣΙΝΗ ΕΛΕΧΟΜΕ ΑΜΕΣΑ ΕΜΕΣΑ ΚΑΤΑΔΕΚΑΣΟΜΕ ΚΑΤΕ ΠΟΛΗΤΙ ΧΟΠΑΜΑΣ ΕΠΕΔΗ ΙΝΕ ΝΟΣΙΡΕΣ ΚΙΝΟΒΟΛΕΒΤΙΗΚΟ ΣΗΣΤΙΜΑ ΝΟΣΕΔΕ ΓΑΤΙ ΔΕΝ ΣΗΚΙΝΑΔΕ ΑΥΤΟΣΑΣ ΚΙΝΟΒΟΛΕΦΤΕΣ ΝΑ ΜΙΟΤΙ ΜΙΣΤΟ ΤΟ ΕΝΑ ΓΑΛΟ ΠΑΡΑΔΙΓΜΑ ΤΟ ΚΙΝΟΝΙΑΜΑΣ ΝΑ ΠΙΣ ΤΟΝ ΛΙΓΑΚΗ ΕΣΑΣ ΓΑΤΙ ΔΕΝ ΦΟΡΟΛΟΙΤΙ GOOLDEN BOY ΟΛΗ 60 /0 ΜΙΣΤΟ ΤΟ ΠΙΑ ΙΝΕ ΟΛΗ ΔΑΩΑΨΙΔΕΣ ΟΛΗ ΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΛΑΟΜΑΣ ΛΟΤΡΓΟΝ ΟΛΗ ΛΑΠΟΤΙΤΕΣ ΛΑΜΟΥΑ ΧΡΗΜΑ ΛΕΦΤΑ ΗΠΑΡΧΙ ΟΛΑΔΑ ΕΧΟΜΕ ΑΝ ΣΟΣΤΕΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΚΕ ΣΟΣΤΕΣ ΔΟΛΕΒΟΝ Ο ΛΗ ΝΟΜΙ ΚΕ ΕΛΕΦΤΕΡΟ ΛΟΤΟΡΓΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΕΚΕΟΣΗΝ ΑΝΑΚΣΑΡΤΗΤΑ ΛΟΤΟΡΓΟΝ ΝΑ ΦΑΡΜΟΣΤΗ ΠΛΗΡΟΣ ΔΕΚΕΧΟΣ ΚΕ ΚΡΑΤΟΣ ΚΕ ΔΕΚΕΟΣΗΝΙ ΑΝΑΚΣΑΡΤΗΤΟ ΣΗΝΤΑΓΜΑ ΚΕ ΚΙΝΟΒΟΛΕΦΤΙΚΟ ΣΙΣΤΗΜΑ ΜΑΚΠΙΑ ΛΟΤΟΡΓΟΝ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΙΤΗ ΑΣΙΛΙΑ ΤΟ ΒΟΛΕΦΤΙ ΔΟΤΕ ΠΙΣΤΙ ΠΟΛΤΣ ΧΟΡΑΜΑΣ ΙΑΣΑΣ ΜΑΜΟ ΣΙΝΔΙΡΟΦΙ ΕΛΜΙΖΟ ΚΑΤΑΝΟΙΤΟΣ ΙΜΕ ΚΑΤΑΡΟΣ ΑΜΕΤΑ ΚΗΝΙΤΟΣ ΑΠΟΠΣΗΜΟ ΜΙΝ ΣΗΚΝΑΔΕ ΚΑΜΑΤΙΣΜΟΣ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΣ ΕΤΝΗΚΙΖΜΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ ΚΟΜΗΝΗΣΜΟ ΟΣΚΟΤΟΝΗ ΑΝΑΠΤΗΚΣΗ ΕΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΤΙΣΤΑ ΙΑ ΟΛΑ

  10. Ο/Η Δημήτρης λέει:

    Ωραία όλα αυτά και προς την σωστή κατεύθυνση. Νομίζω όμως ότι αφορούν περισσότερο στο ένα σκέλος που είναι το οργανωτικό. Εκείνο όμως που πονάει και κυρίως μετράει για τον πολίτη είναι ο τρόπος με τον οποίο αυτά γίνονται πράξη και κατά πόσο διευκολύνουν την ζωή του. Θα πω ένα παράδειγμα για να γίνω αντιληπτός. Ήταν και είναι ακόμη κοινή πεποίθηση των πολιτών ότι για κάτι που πάει στραβά όταν δημοσιοποιηθεί με την κλήση κάποιου τηλεοπτικού καναλιού θα υπάρξει παρέμβαση και προσπάθεια επίλυσης από τη πολιτεία. Έτσι για κάποια ανωμαλία π.χ στην Εφορία εκαλείτο ο Χ σταθμός, γινόταν θέμα και έσπευδε ο αρμόδιος να δώσει εξηγήσεις να δεσμευτεί κλπ.
    Κατά τη γνώμη μου αυτό πρέπει και είναι δυνατόν να περάσει στις αρμοδιότητες μιας υπηρεσίας (π.χ. εξυπηρέτησης του πολίτη) η οποία είτε κατόπιν ενημερώσεως της από τους πολίτες είτε και απο μόνη της (με ειδικά όργανα) θα πηγαίνει επι τόπου, θα εντοπίζει το πρόβλημα και θα ενημερώνει άμεσα το αρμόδιο υπουργείο το οποίο θα δεσμεύεται δημοσίως και υπεύθυνα για την επίλυση του. Η αρμόδιότητα υλοποίησης της δέσμευσης θα παραμένει στην υπόψη υπηρεσία η οποία θα καταγγέλει αρμοδίως την ολιγορρία ή τις συνεχιζόμενες πραλείψεις του αρμοδίου οργάνου ή υπαλλήλου επί του θέματος. Έτσι ο πολίτης δεν θα μένει με την αίσθηση ότι ωραία τα λόγια και η οργάνωση αλλα πέραν τούτου τίποτε.

  11. Ο/Η Kapelis Vasilis λέει:

    Πρόταση για το περιβάλλον. Πρέπει να έχει κάθε νομαρχία ένα γεωτρύπανο ώστε να χρησιμοποιείται για την διάνοιξη 2-3 οπών στο έδαφος βάθους 70-90 μ. Έτσι ο πολίτης θα μπορεί να κλείνει ένα ραντεβού με την νομαρχία, να γλιτώνει το κόστος των γεωτρήσεων (που είναι πολύ ακριβό) και να βάλει μετά την υπόλοιπη εγκατάσταση για την γεωθερμία. Αν μπορεί το κράτος θα κάνει και κάποια επιδότηση για το κόστος της αντλίας θερμότητας ως κίνητρο για να μην βάλει λέβητα αερίου ή πετρελαίου). Τις επιπλεόν ανάγκες του σπιτιού θα της καλύπτει το ρεύμα, το οποίο αλλού θα παράγεται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Έτσι θα έχουμε και ψύξη και θέρμανση και ζεστό νερό χρήσης από πολύ φιλικές πηγές ενέργειας και χωρίς μεγαλύτερο κόστος για τον πολίτη αφού το κόστος των γεωτρήσεων θα το γλιτώνει. Δηλαδή και να μην γίνει επιδότηση της αντλίας θερμότητας, αν γίνουν 2-3 οπές δωρεάν στο οικόπεδο του πολίτη, μετά αυτός δεν θα βάλει aircondition, δεν θα βάλει λέβητες αερίου ή πετρελαίου και συνεπώς ούτε θα έχουμε τόσες ανάγκες για πετρέλαιο και αέριο, αφού θα έχουμε δωρεάν πηγή ενέργειας. Και το γεωτρύπανο (που μπορεί και να έχουν οι νομαρχίες ήδη) και το κόστος της γεώτρησης (του οποίου η συντηρηση μόνο μπορεί να καλύπτεται από ανταποδοτικό τέλος) δεν θα έχουν κόστος τελικά για το κράτος, αν σκεφτούμε κιόλας τα οφέλη τα οποία θα είναι έσοδα ή αλλιώς μείωση εξόδων. Kapelis Vasilis. Πολιτικός Μηχανικός.

  12. Ο/Η ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Π. λέει:

    Καλησπέρα σας.

    Τον τελευταίο καιρό γίνεται λόγος για τη διεξαγωγή ενός ετήσιου διαγωνισμού πρόσληψης προσωπικού μέσω ΑΣΕΠ.
    Όμως, με την τακτική των προηγούμενων κυβερνήσεων, οι έχοντες μόρια – και όχι απαραίτητα τις απαιτούμενες για τις θέσεις γνώσεις – καταλάμβαναν αυτοί τις προκηρυσσόμενες θέσεις. Παρ’ όλα αυτά, έγινε ένα θετικότατο βήμα με την καθιέρωση του τεστ Δεξιοτήτων, ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ. Γιατί δεν καθιερώνονται οι εξ ολοκλήρου γραπτοί διαγωνισμοί, μαζί με το τεστ Δεξιοτήτων, για την κάλυψη των θέσεων στο Δημόσιο; Το σύστημα των μορίων ευνοεί όσους δηλώνουν χρόνια εμπειρίας που είτε όντως τα έχουν (κι επομένως είναι ηλικιακά μεγαλύτεροι και ίσως λιγότερο αποδοτικοί) είτε δηλώνουν χρόνια εργασίας που στην πραγματικότητα δεν τα δούλεψαν! (συννενόηση με εργοδότη-γνωστό για εγγραφή σε μισθοδοτικές καταστάσεις ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ…)
    Είμαι εργαζόμενη σε ΔΕΚΟ και έτυχε να έχω συναδέλφους που πρόσφατα προσλήφθηκαν με ΜΟΡΙΑ μέσω ΑΣΕΠ και
    στο ΓΡΑΠΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΥ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ και ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ …..ΠΑΤΩΣΑΝ!!! Για να μην αναφερθώ στην παντελή έλλειψη κρίσης και βασικών υπηρεσιακών γνώσεων.. Είναι δυνατόν απόφοιτος Φιλοσοφικής να δουλεύει σε οικονομική υπηρεσία και να μη γνωρίζει βασικές οικονομικές έννοιες; Οι αδικίες του συστήματος των μορίων είναι, δυστυχώς, πολλές. Θέλω να ελπίζω ότι η νέα κυβέρνηση σε συνεργασία με τον ΑΣΕΠ, θα θεσπίσει επιτέλους έναν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΡΑΠΤΟ, βασισμένο στις πραγματικές γνώσεις ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, διαγωνισμό.
    Ευχαριστώ για το χρόνο σας.

  13. Ο/Η Ελευθερία λέει:

    Οι απόψεις μου σχετικά με την φοροδιαφυγή, το επίδομα αλληλεγγύης.

    Στο στόχαστρο των εφοριών πάντα ήταν και είναι οι εταιρείες και το πως δεν θα φοροδιαφευγουν. Και όμως νοιώθω ότι οι τοπικές εφορίες γνωρίζουν καλά ποιές εταιρείες είναι καθαρές και ποιές όχι. Θεωρώ ότι είναι θέμα ελέγχου των ελεκτικών μηχανισμών της εφορίας και συνείδησης των λογιστών εταιρειών που βάζουν το κάθε μικρο-επιχειρηματία να δωροδοκεί ελεκτές γιατί ακόμα και όταν δεν υπάρχει θέμα ΄’δεν θα καθαρίσεις μαζί τους, θα στα πάρουν έτσι και αλλιώς’. Οι άλλες περιπτώσεις είναι ξεκάθαρες, εχουν τη γνώση και ‘καθαρίζουν’ κάτω απο το τραπέζι. Σίγουρα όμως είναι ένα θέμα με πολλές λύσεις αν θέλει η εκάστοτε κυβέρνηση να εντωπίσει τους οικονομικούς απατεώνες .
    Δεν είμαι σίγουρη όμως τι γίνεται με τους άλλους φορο-απατεώνες που τα οικονομικά τους μεγέθη τους δεν είναι τόσο μεγάλα συνήθως, αλλά ο αριθμός τους είναι ιδιαίτερα υψηλός.
    Πιστεύω ότι θα πρέπει να εκπαιδευτεί σωστά ο Ελληνας γύρω απο το θέμα της φοροδιαφυγής. Οτι είναι αναγκαίο να καταλάβει ότι αν δεν αποκρύπτει τη φοροδιαφυγή βοηθάει την δική του τσέπη τόσο όσο και το κράτος.
    Σήμερα δυστυχώς είναι πολύ δύσκολο να μην μετέχεις σε διαδικασία φοροδιαφυγής.
    Είναι δύσκολο να εντοπίσουμε τους φοροδιαφυγούντες ; Δεν μπορούμε συνδιαστικά να ελέγχουμε την οικονομική τους κατάσταση/ ακίνητα/ κινητά στοιχεία σε σχέση με τα δηλωμένα τους χρήματα ; Οι γνωστές κατηγορίες επαγγελμάτων που χρόνια είναι γνωστές δεν είναι αναγκαίο να τις ξανα-αναφέρω το μόνο που χρειάζεται είναι στρατηγική αντιμετώπισης. Οι άλλες απλές ομάδες ; Οι ομάδες που τις αντιμετωπίζουμε καθημερινά ;
    – Οικιακές βοηθές. Μεγάλος αριθμός εργαζόμενων που τα έσοδά τους, καθαρά μαυρα λεφτά είναι 12000 μέχρι 20.000 ευρώ.
    -Απασχολούμενοι σε ειδικευόμενες ή ανειδικευτες εργασίες, όπως μπογιατζήδες, υδραυλικοί, κηπουροί, τεχνίτες, πλακάδες , και ότι αφορά την οικοδομή. Δεν βρίσκεις πλεον άτομα που να έχουν την διάθεση ή την δυνατότητα απόδειξης.
    -Μετανάστες, κύρια το ενδιαφέρον τους είναι το μινιμουμ της ασφάλισης με στόχο την νομιμοποίηση τους αλλά και την ασφάλιση ΙΚΑ των προστατευόμενων μελών της οικογένειάς τους. Ετσι έχουμε δυό προβλήματα. Κατακρεούγιση των ασφαλιστικών ταμείων μιας και οι παροχές των ταμείων είναι μεγαλύτερες των εσόδων αυτής της κατηγορίας ασφαλισμένων. Παράλληλα το άλλο μισό του χρόνου τους το προσφέρουν σε μαύρη εργασία και έτσι έχουμε φοροδιαφυγή. Συνδιαστικά, οικογενειακά δηλαδή αν δούμε αυτους τους εργαζόμενους,π.χ μπογιατζής πανδρεμένος με οικιακή βοηθό τα ποσά φοροδιαφυγής είναι μεγάλα και σαν ποσά αλλά και σαν αριθμό ατόμων.
    Αυτές οι κατηγορίες απασχολούμενων είναι και κατηγορίες που θα λάβουν επίδομα αλληλεγγύης, επίδομα ενοικίου κλπ.
    Δεν θα έπρεπε να νην δούμε απλά τα δηλωμένα ποσά αλλά συνδιαστικά με άλλα στοιχεία, κατοχή αυτοκινήτου, φροντηστήρια, ενοικια κλπ ; Αν τα έσοδά τους είναι πολύ λιγότερα απο τα έξοδά τους μήπως έχουμε ένα φανερό θέμα ;

    Αγρότες, γεωργοί, κτηνοτρόφοι, αλιείς
    Μήπως θα έπρεπε εδώ να δούμε αριθμό σρεμμάτων και είδη καλλιέργειας ή εκτροφής σε σχέση με δηλωθέντα χρήματα ; Υπάρχουν πηγές που θα μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε για τον υπολογισμό των καλλιεργειών τους. Ολοι αυτοί δηλώνουν απο ότι ξέρω στους κατα τόπους ενώσεις που λαμβάνουν επιδοτήσεις. Ολοι μας έχουμε αγοράσει λάδι, μέλι, κρασί, τυρί, κρέας, κοτόπουλα, αυγά, κάπαρη, ψάρια και χίλια ακόμα προιόντα κατευθείαν απο τους μοκρο-παραγωγούς. Και αυτή η κατηγορία θα λάβει επίδομα αλληλεγγύης. Κάποιοι απο αυτούς είναι ασθενείς ομάδες αλλά και αρκετοί δεν ανήκουν δε αυτή την ομάδα. Δεν μπορεί να έχω καλλίεργεια σταφυλιών, να παράγω
    τόνους κρασί και να μην παρουσιάζω έσοδα απο αυτά.
    Επιχειρήσης εστίασης / καφε/ Ψυχαγωγίας.
    Ειδικά στις τουριστικές περιοχές, νομίζω ότι όλοι μας έχουμε φιλοξενηθεί. Το μέσον απόδειξης είναι το μπακαλόχαρτο, το χαρτί παραγγελίας και σε πιο συχνή ακόμα κατάσταση η ταμειακή που δεν γράφει νόμιμη απόδειξη και είναι ΄φρούτο’ των τελευταίων χρόνων.
    Δυστυχώς είναι ατελείωτη η φοροδιαφυγή. Είναι παντού, είναι δίπλα μας. Και πιο πολύ δυστυχώς δεν μπαίνουμε σε καμμιά διαδικασία. Δεμ σκεφτόμαστε ότι συντηρούμε το κλέφτη και τον απατεώνα. Πότε άραγε το κράτος θα μας μάθει να προστατευουμε τον εαυτό μας. Πότε θα μπουν ίδιοι νόμοι και υποχρεώσεις για όλους τους πολίτες ; Ελληνες και μη. Εκπαιδεύστε μας, φτιάξτε νόμους δώστε απαλλαγές για να δηλώνουμε όλα τα έξοδά μας, για να τα απαιτούμαι. Ελέγξτε σωστά, αφού όλοι μας ξέρουμε τι συμβαίνει. Ας σταματήσει η αδιαφάνεια, ας σταματήσει επιτέλους η εκμετάλευση απο συμπολίτες μας. Ας έχει τα ίδια αξιοκρατικά δικαιωματα το παιδί μου με το παιδί πολιτικού, το παιδί μέλους κόμματος. Ας σταματίσουν stage ας μπεί ο αναγκαίος αριθμός εργαζόμενων στο δημόσιο. Ας μάθουν οι δημόσιοι να δουλεύουν, ας χτυπούν οι ίδιοι τη κάρτα τους. Ας σταματήσουν οι ευνοούμενοι ν αθέλουν και άλλα βλέπε λιμάνι. ΕΛΕΟΣ

    Ευχαριστώ.

  14. Ο/Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ λέει:

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ? ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑΤΡΟΙ ΕΦΟΡΙΑΚΟΙ Κ.Τ.Λ. ΠΩΣ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΣΠΙΤΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΣΚΑΦΗ Κ,Τ.Λ. ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΤΟΥΣ. ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΚΑΤΑΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ . ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ?
    ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΒΑΣΗ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ . ΠΧ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΑΤΖΕΝΤΑ .
    ΤΕΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΕΞΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ .

  15. Ο/Η Αλέξης λέει:

    «Αντικαθιστούµε πιστοποιητικά και βεβαιώσεις µε την Υπεύθυνη Δήλωση του πολίτη («αυτοπιστοποίηση»), µε παράλληλη καθιέρωση αυστηρών ποινών για την ψευδή δήλωση».
    Είναι πραγματικά ένα πρώτο βήμα και υπάρχουν ώριμες συνθήκες εφαρμογής του μέτρου αυτού. Γνώμη μου είναι ότι δεν χρειάζεται υπεύθυνη δήλωση του πολίτη, δεν έχει νόημα όταν δηλώνει κάποιος την ιδιότητα του ή όποια άλλα στοιχεία του παράλληλα να υποβάλλει και υπεύθυνη δήλωση. Η καθιέρωση αυστηρών ποινών είναι αυτονόητη αφού όμως προηγούμενα σχεδιασθεί και λειτουργήσει το σύστημα ελέγχου. Πρόκληση λαμπρή για την σύγχρονη τεχνολογία που διαθέτει πλέον αυτές τις δυνατότητες. Η επιτυχία του μέτρου θα εξαρτηθεί από την σταδιακή εμπέδωση της εμπιστοσύνης μεταξύ πολιτών δημόσιας διοίκησης και το αντίστροφο.

  16. Ο/Η Αλέξης λέει:

    Καθιέρωση υποχρεωτικού σταδίου δημόσιας διαβούλευσης για κάθε νομοσχέδιο πριν κατατεθεί στη Βουλή.Θεωρώ οτι ειναι υπερβολικό και κυρίως αναποτελεσματικό. Θα μπορούσε να περιορισθεί η δημόσια διαβούλευση στα σημαντικά νομοσχέδια ευρύτερου ενδιαφέροντος, στο μέλλον ας επεκταθεί σε ολα.

  17. Ο/Η Kapelis Vasilis λέει:

    ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ 21/10/2009

    ****
    Στον στρατό, από ότι έμαθα από κάποιον στρατιωτικό, υπάρχει μία διάταξη του ’70 (όπως και πολλές αλλες που πρέπει να αναθεωρηθούν ως αναχρονιστικές) η οποία επιβραβεύει τον καλύτερο οδηγό με βάση τα χιλιόμετρα. Ο συγκεκριμένος στρατιωτικός είναι πολύ δραστήριος και έχει γνώση όλων των μηχανημάτων του στρατού, φτιάχνει με αυταπάρνηση αεροδρόμια, δρόμους, ανοίγει αντιπυρικές ζώνες, δρόμους αποκλεισμένους, μιλάμε δηλαδή για παρα πολλά χιλιάδες στρέμματα σε όλη την θητεία του. Έχει πάρει πολλούς επαίνους για την αυταπάρνηση του και για την βοήθεια του στο συμπολίτη του και όποτε τον καλει η πατρίδα είναι από τους πρώτους στις επάλξεις του αγώνα. Αντίστοιχοι μπορεί να υπάρχουν και άλλοι που οδηγούν και άλλα οχήματα. Όμως όπως καταλαβαίνετε με βάση τα χιλιόμετρα δεν θα πάρει ποτέ ένα βραβείο παρόλο που τους «τρώει» όλους, με την καλή έννοια αφού πρόκειται για έργο για την Ελλάδα. Έτσι κερδίζουν πάντα κάποιοι οδηγοί προσώπων που κάνουν πολλά χιλιόμετρα και όχι κάποιοι άλλοι που βγάζουν πολλες χιλιάδες στρέμματα έργου. * Πρόταση: Θα μπορούσε να παίρνει βραβείο ο κάθε οδηγός στην κατηγορία του, ούτως ώστε να υπάρχει και ένα επιπλέον κίνητρο για την παραγωγικότητα, όπως π.χ. τα αυτοκίνητα που τα συγκρίνουμε ανα κατηγορία. Αυτό είναι το δίκαιο για το θέμα αυτό. Δεν είναι βέβαια προσωπικό το θέμα αλλά γενικό και αφορά την πιο δίκαιη αξιολόγηση προσωπικού.

    ******
    Άλλο ένα μικρό αλλά και από την άλλη σημαντικό, νομίζω, θέμα είναι το εξής:
    Στο Κιάτο και στον δρόμο προς Καίσαρι, Κλειμέντι, Σούλι, Στυμφαλία κλπ ενώ υπάρχει ΚΤΕΛ στο Κιάτο, δεν υπάρχει τις εργάσιμες ώρες και έτσι κάποιος εργαζόμενος που έρχεται με τον Προαστιακό στο Κιάτο (τερματικός σταθμός) πρέπει να έχει αυτοκίνητο για να πάει σε αυτόν τον δρόμο της Ορεινής Κορινθίας. Αν πάρει ταξί θα του κοστίσει 22 ευρώ να πάει μόνο για 22 χλμ (Κιάτο – Καίσαρι). Σημείωνω ότι για να πάει Αθήνα – Κιάτο και να ταξιδεύει όλη μέρα θελει 4 ευρώ (με κάρτα). Αν έπαιρνε το ΚΤΕΛ λοιπόν θα κόστιζε 2.5 ευρώ (το γνωρίζω από τις άλλες περίεργες ώρες που λειτουργεί, το πόσο κοστίζει). Αυτό το έμαθα από μία γιατρό που είναι να πάει αγροτικό και δεν ξέρει πως θα πάει στο χωριο από τον προαστιακό χωρίς αυτοκίνητο. Επίσης έμαθα ότι εργαζόμενοι στον Δήμο Στυμφαλίας (πιο μακριά ακόμα από το Κιάτο) πάνε 7:30 το πρωι και γυρίζουν 15:00 με ένα αυτοκίνητο.* Πρόταση: Πρέπει να αναθεωρηθούν τα δρομολόγια των τοπικών λεωφορίων ή ΚΤΕΛ που συνδέουν τους σταθμούς του προαστιακού. Κάνω μία υπόθεση ότι αυτό μπορεί να συμβαίνει και πιο πίσω από το Κιάτο. Μπορεί να συμβάινει και αλλού στη Ελλάδα. Στόχος μας είναι να υπάρχει δημόσια συγκοινωνία παντού. Τουλάχιστον τις εργάσιμες ώρες (δηλαδή 7:00, 7:30, 8:00, 8:30, 9:00 και μετά 13:00, 13:30, 14:00, 14:30, 15:00 έως 18:00 επιστροφή) και μάλιστα με πίνακα που να αναγράφει αν έρχεται και σε πόση ώρα στη κάθε στάση (αυτό τουλάχιστον για τις στάσεις στην πόλη και σε κεντρικές αρτηρίες). Αυτό θα βοηθήσει το περιβάλλον μας (περισσότεροι πολίτες σε κάθε μεταφορά), θα βοηθήσει την αποκέντρωση (εύκολη πρόσβαση ακόμα και από ένα χωριό στο βουνό στην μεγάλη πόλη με ΚΤΕΛ σε συνδυασμό με τον προαστιακό ή τον ΟΣΕ και σε σύντομο και αξιόπιστο χρόνο – δηλαδη να ξέρεις ότι ξεκινώντας από το χωριό θα κάνεις 20 λεπτά με το λεωφορείο και 1 ώρα με τον προαστιακό, ανεξάρτητα αν έχεις κίνηση στην εθνική ή ατύχημα στην εθνική) και θα βοηθήσει στην οικονομία (νέες δουλειές και ανάπτυξη στην ύπαιθρο, πιο οικονομικά ακίνητα στην ύπαιθρο, άρα μένουν στην τσέπη αρκετά λεφτά, πολύ πιο οικονομική μετακίνηση μέσω των Μ.Μ.Μ. αλλά και των μέσων σταθερής τροχιάς, που είμαστε υπέρ ως ΠΑΣΟΚ). Παρακαλώ δείτε άμεσα την συγκεκριμένη περίπτωση αλλά και μέσα στο γενικότερο πλαίσιο της βέβαια, γιατί είναι κρίμα να συμβαίνει κάτι τέτοιο το 2009 που από ότι καταλαβαίνω γίνεται γιατί αφέθηκε απλά στην τύχη του και μπορεί να είναι κάτι που απλά ξέμεινε από παλαιότερες εποχές που δεν υπήρχε ο προαστιακός στην περιοχή.

    Kapelis Vasilis
    Πολιτικός Μηχανικός.
    Μέλος ΠΑΣΟΚ.

  18. Ο/Η Kapelis Vasilis λέει:

    ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ 15/10/09 (ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΚΑΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ)

    θέλω να κάνω μία πρόταση που δεν ξέρω αν γίνεται (οικονομικά), αλλά θα ήταν κάτι πολύ χρήσιμο τώρα που δεν υπάρχουν δουλειές και επομένως έσοδα. Ήθελα να δείτε γιατί οι μηχανικοί ή οι γιατροί και ίσως και αρκετοί άλλοι δεν μπορούνε να πάνε στον ΟΑΕΔ και θεωρούνται ότι δεν είναι άνεργοι, ενώ είναι. Επίσης αφού δεν δουλεύουνε, λόγω αναδουλειάς και οικονομικής κρίσης και δεν θεωρούνται άνεργοι πως θα πληρώσουν τις εισφορές, π.χ. ΤΣΜΕΔΕ, ΤΣΑΥ (νομίζω ΤΣΑΥ μπορούν και να μην πληρώνουν αλλά δεν θα είναι καλυμμένοι), καθώς και άλλα βασικά έξοδα;

    Πρέπει να υπάρξει λοιπόν κάτι που ζητάει, πιστεύω, η πλειοψηφία των πολιτών, κυρίως των πιο νέων επιστημόνων (μέχρι 9-10 χρόνια) που δεν έχουν τόσες δουλειές και γνωριμίες στην πιάτσα ώστε να δουλέψουν έστω και λιγότερο τώρα στην κρίση. Πρέπει να υπάρξει κάποια βοήθεια για την επιβίωση όλων αυτών που βίωσαν την κρίση, έστω όσων αφορά στις ασφαλιστικές εισφορές και ίσως και για κάποια βασικά έξοδα. Δεν μπορεί λοιπόν να μένουν όλοι αυτοί «ξεκρέμαστοι» σε ένα κράτος πρόνοιας, όπως δηλαδή αυτό που θέλουμε να φτιάξουμε και να τελειοποιήσουμε όλοι μαζί, τουλάχιστον όλοι εμείς που δουλέψαμε για να γίνει η κεντροαριστερή παράταξη κυρίαρχη στην κοινωνία για το καλό, όμως, της χώρας.

    *****

    Κάτι άλλο είναι αυτό με τους Γερμανούς στον Σκαραμαγκά. Φτιάξαν στραβό υποβρύχιο και θέλουν να κλείσουν τον Σκαραμαγκά; Έχουμε και εμείς κάτι λεφτά που μας χρωστάνε οι Γερμανοί ως ηθική και υλική αποζημίωση για κάτι χωριά που κάψανε, για κάτι Έλληνες άοπλους που εκτελέσανε και γενικά για κάτι εγκλήματα πολέμου. Σωστά; Αν είναι να παίξουν έτσι έχουμε και εμείς «χαρτιά» να παιξουμε. Δεν καταλαβαίνουν ότι δεν τους συμφέρει αυτό το «παιχνίδι»;
    Για συνέτισε τους Πρόεδρε.

    *** Γεια και χαρά.

  19. Ο/Η Kapelis Vasilis λέει:

    ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΧΡΙ 13/10/09

    ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ *** ΝΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΑ ΠΑΝΕΛ ΣΕ ΕΓΚΑΤΑΛΕΛΕΙΜΕΝΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΚΑΙ ΒΙΟΤΕΧΝΙΕΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ Φ/Β ΚΥΨΕΛΕΣ ΑΠΟ ΚΙΝΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΟΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΦΘΗΝΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΑ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (Π.Χ. http://www.iqsolarpower.com/panel100w.htm) *** ΠΑΝΤΟΥ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ *** ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΞΑΡΤΙΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΡΙΟ, ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΘΕΣΕΙΣ, ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΚΡΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΕΗ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΞΑΓΩΓΕΣ. *** ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΥΣΙΚΟΥΣ ΠΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΛΟΥΤΟ (ΥΠΕΡΔΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΥΠΕΔΑΦΕΙΟ) ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ, ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΛΕΥΜΑΤΑ (ΧΡΥΣΟΣ – ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ – ΑΕΡΙΟ ΚΛΠ), ΝΕΕΣ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΕΣ, ΕΚΤΡΟΦΗ ΖΩΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΑΠΟ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΖΩΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ. *** ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΠΑΤΗΣΟΥΜΕ ΠΟΔΙ ΣΤΙΣ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΙΜΩΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΕΞΩ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΔΙΑΤΙΜΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΤΙΜΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ. *** ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ ΤΗΣ ΑΙΣΧΟΚΕΡΔΕΙΑ, ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΟΥΚΟΤΑΖ ΚΛΠ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ. *** ΤΗΝ ΑΓΟΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΞΩ ΚΟΣΜΟ. *** ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΚΗ ΙΔΕΑ Ο ΑΜΟΙΒΑΙΟΣ ΔΑΝΕΙΣΜΟΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΜΕ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΗΜΙΣΦΑΙΡΙΟΥ. ΚΑΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΕΛΕΤΗ. ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΓΩΙΣΤΕΣ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ. ΜΟΝΟ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΩΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΑΞΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. *** ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΜΜΕΝΩΝ ΜΕ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΝΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΕΘΕΙ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ ΕΚΕΙ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΦΥΛΑΚΗ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΕ Ή ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΟ ΟΙΚΟΠΕΔΟ. *** ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ. ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΜΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΙΤΗΣΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑ ΟΠΩΣ ΕΓΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΧΡΟΝΟ ΑΝΑΜΟΝΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ LAPTOP ΠΧ Ή ΕΝΟΣ SOFTWARE Ή ΑΛΛΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ. ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΤΗ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ, ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΚΑΠΟΥ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ, Η ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΟΗΘΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ. ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ «ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ» ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΒΑΡΙΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΟΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΒΟΗΘΑΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΑΧΝΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ. *** ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΑΡΜΕΓΟΥΝ ΤΑ ΛΙΓΑ ΠΟΥ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑΚΗ. ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΠΟΥ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΠΑΓΑΛΟΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΓΡΟΤΕΣ, ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΚΛΠ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΣΧΟΛΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ. ΕΧΕΙΣ ΠΟΛΥ ΔΙΚΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ Η ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥΣ. ΕΛΕΓΧΟΣ ΟΜΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ (ΦΟΡΟΔ ΙΑΦΥΓΗ, Ή ΕΛΛΗΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΛΠ). *** ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΜΕ ΠΛΗΓΩΝΕΙ! ΕΓΩ ΠΗΓΑΙΝΩ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ, ΕΦΟΡΙΑ, ΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΙΟ ΣΥΧΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ. ΛΟΙΠΟΝ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΣΤΑ «ΠΑΡΟΥΝ» (ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΟΥΤΕ 1 ΛΕΠΤΟ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΑ ΠΑΝΔΕΙΝΑ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΩ ΤΙΠΟΤΑ – ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ). ΛΟΙΠΟΝ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΥΦΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Ή ΧΩΡΙΣ. ΚΑΠΟΙΑ ΑΤΟΜΑ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΑΝ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΜΕ ΕΥΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ Ή ΤΟΝ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΘΥΣΤΕΡΟΥΝ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΤΑ «ΔΙΝΕΙ». ΑΝ ΠΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΑ ΔΙΩΧΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΣΤΙΜΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΦΥΛΑΚΗ. ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΜΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ. ΠΡΟΕΔΡΕ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΑ. ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ «ΠΛΗΡΩΝΩ» ΥΣΤΕΡΩ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΙΑ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΗΦΗΝΕΣ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΧΛΕΥΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΝΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ; ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΟ ΚΑΟΥΜΠΟΪ ΤΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑΣ Ή ΤΗΣ ΕΦΟΡΙΑΣ Ή ΤΟΥ ΙΚΑ Ή ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΦΩΤΕΙΝΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΩ ΜΕ ΕΠΑΙΝΟΥΣ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑ ΙΤΗΤΟ ΑΥΤΟ, ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ. ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ; ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΒΑΛΑΝΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΟΥΝ; ΟΧΙ! ΠΡΕΠΕΙ Ή ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ. Ή ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΙΜΟΤΗΤΑΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΔΡΑΣΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΑΣ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ. *** ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΛΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΣΕ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟΝ ΕΝΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑ ΠΑΡΕΙ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΕΤΣΙ ΕΝΩ ΑΝ ΠΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΛΛΙΩΣ Η ΜΕΛΕΤΗ. ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΕΝΩ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΡΕ ΔΩΣΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ. ΕΓΩ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ 3-4 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ. ΓΙΑΤΙ; Η Π ΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΔΟΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΑ 3D ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΠΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΤΙΣΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟ ΚΤΙΡΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΛΑ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΙΣΙΟΥ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΣ ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΑΝΑΜΟΝΗ ΟΥΤΕ ΜΙΖΕΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΛΗΛΟΥΣ. ΑΝ ΟΧΙ ΔΙΟΡΘΩΝΕΙΣ ΤΟ ΞΑΝΑΣΤΕΛΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ. ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΛΕΕΙ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ 2005 ΑΛΛΑ Ο ΣΟΥΦΛΙΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΑΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΙΕΒΑΛΑΝ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΣΤΑΔΙΟ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΓΙΑ ΑΔΕΙΑ ΑΝΕΓΕΡΣΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΚΤΙΡΙΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟ ΑΠΟ ΤΟ 2005 ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΟΥΛΕΨΕ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ ΤΟΤΕ. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ. *** ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΔΟΜΗ. ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΔΑΝΕΙΑ. ΤΑ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ, ΕΜΕΙΣ ΦΩΝΑΖΑΜΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΟΡΟΥΣ, ΑΥΤΟΣ ΤΙΠΟΤΑ! ΤΕΛΙΚΑ ΒΟΥΛΩΣΑΝ ΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΔΑΝΕΙΑ ΜΗΔΕΝ! ΑΝ ΔΕΝ ΚΙΝΗΘΕΙ Η ΟΙΚΟΔΟΜΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΟΗΘΗΘΕΙ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΤΟΤΕ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΑΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΛΕΦΤΑ, ΑΡΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΑΓΟΡΕΣ, ΑΡΑ ΟΎΤΕ ΚΑΙ ΦΠΑ ΚΑΙ ΦΟΡΟΥΣ. Ο ΑΛΟΓΟΣΚΟΥΦΗΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ, ΑΛΛΟΣ ΦΩΣΤΗΡΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ, ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΧΑΤΗΡΙΑ Τ ΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ. *** ΕΠΙΣΗΣ Ο ΑΛΛΟΣ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΕΒΕΝΑ (ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΝΟΜΑ) ΑΠΕΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΥΠΑΝΑΠΤΥΞΗΣ. ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ. ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΤΕΛ. ΕΜΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΑΝΟΥΜΕ ΑΜΙΛΗΚΤΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΟΥΜΕ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ (ΔΥΙΛΗΣΤΗΡΙΑ – ΑΓΟΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ – ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ), ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕΣ , ΣΟΥΠΕΡΜΑΡΚΕΤ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ (ΚΑΡΤΕΛ ΤΙΜΩΝ). ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ, ΕΙΣΗΤΗΡΙΑ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΛΠ. ΕΠΙΣΗΣ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ. ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΕ ΔΙΑΤΙΜΗΣΗ ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΚΥΛΙΚΕΙΑ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΓΙΑΤΙ Π.Χ. ΑΝ ΣΤΟ ΤΟΣΤ ΖΑΜΠΟΝ ΤΥΡΙ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΑΡΟΥΛΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ 100-200% ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ, ΑΦΟΥ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΑΝ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟΣΤ ΖΑΜΠΟΝ ΤΥΡΙ ΤΟ ΚΟΝΤΙΝΟΤΕΡΟ ΤΟΣΤ ΤΗΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΙΜΗΣΗΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΔΙΑΤΙΜΗΣΗΣ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΓΛΥΣΤΡΑΝΕ ΟΙ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΙ. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΚΥΛΙΚΕΙΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΗΣ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΣΧΡΟΚΕΡΔΕΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΓΙΑΤΡΕΨΕΙΣ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ. *** ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ: ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΙΖΙΚΑ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΚΥΡΙΟΣ ΓΝΩΜΟΝΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ (ΚΥΡΙΩΣ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ) ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΕΓΞΟΥΜΕ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΚΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ 4 ΩΡΕΣ ΣΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΑ ΤΟΥ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΟΥ ΤΟΥ ΓΕΝΝΗΜΑΤΑ. ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΝΑΝΕ. ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΕΛΕΓΧΟ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑΤΡΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΑΣΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΜΥΤΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΝΕ ΠΙΣΩ. Ή ΓΕΝΙΚΑ ΠΑΝΕ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ. ΕΔΩ ΘΕΛΕΙ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΑ ΚΡΥΦΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΙΑΣΤΟΥΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΙ Ή ΙΑΤΡΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Ή ΚΑΙ ΠΑΡΑΙΑΤΡΙΚΟ Π.Χ. ΤΡΑΥΜΑΤΙΟΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΕΙΔΗ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΘΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΕΙΡΟΥΡΓΕΙΟ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΣΥΓΓΕΝΟΥΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΜΕΤΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΝΑ ΦΡΑΓΚΟ- ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΔΙΝΩ ΔΕΚΑΡΑ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ. Ή ΝΟΣΟΚΟΜΕΣ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ ΤΟΣΟ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ. ΑΥΤΑ ΟΛΑ Θ ΕΛΟΥΝ ΚΡΥΦΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΑ. ΑΠ’ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΡΟΕΔΡΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΤΙ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΗΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΡΥΦΟΣ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΟΣ ΜΕ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ Ή ΧΩΡΙΣ. ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΧΑΦΙΕΔΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟ. *** Επειδή υπάρχει υπογεννητικότητα και λόγω υπογονιμότητας ( θελει στηριξη και η υποβοηθουμενη αναπαραγωγή και λιγοτερο αγχος – βλ. παρακάτω) και λόγω τροχαίων ατυχημάτων (παιδεια, δρόμοι και νόμοι) και αγχος για να το κόστος διαβίωσης (πρεπει το κράτος να βοηθάει περισσότερο για να μειώνεται το άγχος για την εξασφάλιση πόρων). Είναι βασική η υπογεννητικότητα γιατί μετά από 50 χρόνια δεν θα υπάρχουμε ως έθνος. Είναι το πρώτο θέμα.*** Διαπίστωσα ότι έχει γίνει μία αδικία και πρεπει να αλλαξει για να υπάρξει εννιαια αντιμετωπιση σε παιδιά ταλαιπωρημένα από το ΔΟΑΤΑΠ πρώην ΔΙΚΑΤΣΑ. Πιο παλιά τα παιδιά που είχαν τελειώσει Ιατρική στην Ρουμανία, Βουλγαρία κλπ. δίνανε εξετάσεις στο ΔΟΑΤΑΠ για να γίνει η ισοτιμία με το ελληνικό πτυχίο. Υπήρξε όμως μία «ασυνέχεια» σε ότι αφορά τους βαθμούς που φαίνονται στο ισότιμο πτυχίο τους στην Ελλάδα. Πρέπει να πω όμως πρώτα ότι οι εξετάσεις στο ΔΟΑΤΑΠ μέχρι το 2004 επί ΠΑΣΟΚ στο ισότιμο πτυχίο, αν πέρναγαν τις εξετασεις του ΔΟΑΤΑΠ, φαινόταν ο βαθμός του Πανεπιστημίου (λογικό άλλωστε αφού 2 μαθηματα που δινεις στο ΔΟΑΤΑΠ δεν συγκρίνονται με 6 χρόνια σπουδών και 80-90 εξετασμένα μαθήματα). Μετά ήρθε η Γιαννάκου και έκανε αυτή την αηδεία. Να μην παίρνεις τον βαθμό του πτυχίου σου αλλά ότι βγάλει το ΔΟΑΤΑΠ. Και δεν έφτανε αυτό! Τώρα νομίζω δεν δινουν καθόλου εξετασεις αφού είναι στην Ευρώπη. Και έτσι τώρα ιατροί που είναι πριν το 2004 ή μετά την ένταξη αυτών των χωρών στην Ε.Ε. να έχουν τους βαθμούς του πτυχίου τους, ενώ οι ιατροί που δώσανε ΔΟΑΤΑΠ στο μικρό παράθυρο μεταξύ 2004 και 3 χρόνια περίπου μετά να μην λογαριάζεται ο βαθμος τους αλλά μόνο τι εγραψαν στα 1-2 μαθηματα του ΔΟΑΤΑΠ. Δηλαδή μπορεί κάποιος σε αυτα τα μαθηματα να έτυχε να γραψει 6-7 ενώ στο πτυχίο (αποτελεσμα 80-90 μαθηματων – εργασιων και εργαστηριων) να έχει 9. Και για μια θέση του Δημοσίου ή για μία θέση Αγροτικού Ιατρού να έχει όλα τα προσόντα και το πτυχίο, αλλά να την «φαει»την θεση άλλος ιατρός προ του 2004 ή ακόμα χειρότερα μετά την ένταξη των χωρών αυτών στην Ε.Ε. γιατί αυτή είχαν πχ. στο πτυχίο τους 8 δηλαδη μεγαλύτερο του 6-7 αλλά όχι μεγαλύτερο του 9 που τόσο δικαιούνταν να έχει και ο γιατρός τους 2004-2007 όπως και όλοι οι άλλοι. Παρακαλώ επαναφέρετε το άμεσα όταν βγείτε κυβέρνηση γιατί είναι μεγάλη βλακεία, όπως καταλαβαίνετε. Οι φωστήρες της ΝΔ διέπρεψαν για ακόμα μία φορά τότε. Πείτε το κιόλας αν θέλετε προεκλογικά ότι θα το κάνετε, δηλαδή ότι «ο βαθμός που θα έχει στην Ελλάδα οποιοσδήποτε γιατρός θά’ναι ο βαθμός που προέκυψε από τον κόπο του στο Πανεπιστημιο και όχι από μία ατυχία που είχε σε ένα μάθημα στο ΔΟΑΤΑΠ και έτσι θα κρίνονται ισότιμα και αξιοκρατικά όλοι οι γιατροί για θέσεις του Δημοσίου και ότι αυτό θα αλλαχτεί άμεσα όταν έρθετε στην κυβέρνηση», γιατί δεν είναι κάτι που κοστίζει, είναι δίκαιο και είναι κάτι που στο κάτω κάτω γινόταν επί των ημερών του ΠΑΣΟΚ και ήταν κάτι πολύ σωστό και πρέπει να παραμείνει. Βέβαια τώρα το καθεστώς είναι να μην δίνουν εξετάσεις όπως έδιναν λόγω Ε.Ε., αλλά τελικά αυτούς που μείναν ξεχασμένοι στο διαστημα επί ΝΔ και κατα την περίοδο που δίνανε εξετάσεις, πρεπέι κάποιος να τους σκεφτεί. Και για πολλούς λόγους ακόμα. Εγω είμαι μηχανικός, αλλά αν δείτε τι τραβάνε οι γιατροί που σπούδασαν σε ανατολικές χώρες θα τρελαθείτε. 6 χρόνια σπουδών – 4 χρόνια για τις εξετάσεις στο ΔΟΑΤΑΠ (γιατι παλια τους κόβανε συνέχεια γιατί είχαν τους είχαν άπειρη και μη ορισμένη ύλη- πραγμα ανηκουστο- σαν να τους κοροιδεύανε) – 5-6 χρόνια αναμονή για να μπουν σε νοσοκομείο να κάνουν ειδικότητα. Και σκεφτείτε ότι μετά πρέπει να βρούν λεφτά να ανοίξουν ιατρείο, και μόλις ασπρίσουν να βγάλουν κανα φραγκο. Δηλαδή ο γιατρός που είναι τόσο μεγάλο λειτούργημα να τραβάει όλα αυτά. Και το κερασάκι στην τούρτα. Να διαλέγει κάποιος να πάει για αγροτικός ιατρός, να έχει όλα τα μόρια, να έχει τον καλύτερο βαθμό από άλλους στο πτυχίο στην ξένη χώρα και τελικά επειδή της Γιαννάκου της την βάρεσε μια μέρα να το αλλάξει και να μην μετράει αυτον τον βαθμό, αλλά να κάνει βαθμό ολόκληρου πτυχίου το αποτέλεσμα μιας εξετασης 1-2 μαθημάτων, εκείνος που είχε και λιγότερα μόρια και μικρότερο βαθμό στο πτυχίο στην ξένη χώρα να παίρνει την θέση. Εντελώς αναξιοκρατικό! Ήταν μία μεγάλη αδικία που την συνάντησα πολυ πρόσφατα. Μακάρι να το είχα ανακαλύψει πιο πριν και να σας το έλεγα. Τουλάχιστον τώρα είναι ευκαιρία, γιατί μπορείς Προεδρε να το διορθώσεις στην κυβέρνηση και όλοι να κρίνονται ισότιμα πια με βάση το πτυχίο τους στην αλλοδαπή, χωρίς να υπάρχουν αδίκως κάποια ξεχασμένα μαυρα πρόβατα. ***ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΥΤΟ, ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΨΥΧΡΟΣ ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΣ ΟΜΩΣ ΣΤΟΥΣ ΚΑΚΟΥΣ (ΒΑΡΙΔΙΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑ, ΜΕΓΑΛΟΜΕΤΟΧΟΥΣ, ΤΡΑΠΕΖΕΣ, ΚΑΚΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΚΛΠ) ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ. ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΛΟΓΑΡΙΑΖΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ. ΓΝΩΜΟΝΑΣ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ (ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΠΟΥΣ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ), ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑ, ΕΣΟΔΑ, ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥ, ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΩΝ ΠΗΓΩΝ, ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΞΙΕΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ. *** ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΛΙΓΟ ΠΡΟΧΕΙΡΑ. ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ ΠΑΛΙ

    Kapelis Vasilis
    Πολιτικός Μηχανικός
    Μέλος του ΠΑΣΟΚ.

  20. Ο/Η ΚΑΠΡΙΤΣΑΣ ΗΡΑΚΛΗΣ λέει:

    ΦΙΛΟΙ ΚΑΙ ΦΙΛΕΣ,
    ΣΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΣΥΓΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΦΑΤΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΑΘΕΙΑ ΤΟΜΗ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΣΥΜΒΑΛΛΕΙ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.Η ΦΟΡΜΟΥΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΧΘΕΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΝΤΑΣΕΩΝ ΑΠΟ ΘΕΡΜΟΚΕΦΑΛΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ.ΖΗΣΑΜΕ ΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΟΥ ΒΑΤΟΠΕΔΙΟΥ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΕ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.ΟΧΙ ΠΙΑ ΑΛΛΟ ΒΑΤΟΠΕΔΙ.Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΤΡΙΤΣΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΑΛΛΑ Η ΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΝΑ ΣΥΣΣΩΡΕΥΕΙ ΠΛΟΥΤΟ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΠΡΑΤΤΕΙ ΘΕΑΡΕΣΤΟ ΕΡΓΟ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΟΝΤΑΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΗ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΤΟΤΕ ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΤΗΣ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΔΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΡΒΑΝΑ.

  21. Ο/Η Γιαννακόπουλος Γιάννης λέει:

    Είμαι νοσοκομειακός ιατρός στο δεύτερο μεγαλύτερο από πλευράς διακίνησης περιστατικών νοσοκομείο της Ελλάδος το ΠΓΝΠατρών, δηλαδή εργάζομαι σε έναν εργασιακό χώρο στον οποίο εργάζονται τουλάχιστον 2000 άτομα νοσηλευτικό, ιατρικό και διοικητικό προσωπικό. Ο χώρος των νοσοκομείων είναι ένας χώρος στον οποίο διαχρονικά, αλλά ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια επικρατεί η αδιαφάνεια στις προμήθειες υλικών και η εμπορική εκμετάλευση του ανθρώπινου πόνου. Είναι επιτακτική ανάγκη να μπούν κανόνες τόσο ως προς την προμήθεια υλικών, όσο και προς την αντιμετώπιση των ασθενών από το προσωπικό των νοσοκομείων. Πιστεύω πως είναι αδιανόητο το 2010 να τοποθετούνται διοικητές ανάλογα με την κομματική τοποθέτηση (διοικητής στο νοσοκομείο είναι ο παλιός δήμαρχος του Πύργου, αποτυχών στις προηγούμενες εκλογές με την ΝΔ) και να μην τοποθετούνται άτομα, τα οποία να έχουν σπουδές σε θέματα διοίκησης Μονάδων Υγείας, όπως και εμπειρία στην διαχείρηση επιχειρήσεων. Είναι απαράδεκτο να γίνονται προμήθειες από τα νοσοκομεία υλικών, είτε με ανάθεση, είτε με μειωδοτικό διαγωνισμό χωρίς να υπάρχουν προδιαγραφές με αποτέλεσμα όταν το υλικό αυτό να φθάνει προς χρήση να είναι άχρηστο. Είναι επίσης απαράδεκτη η εκμετάλευση του ασθενούς που οφείλεται στην αγωνία του να καταφέρει το καλύτερο δυνατόν αποτέλεσμα για αυτόν, αφού δεν θεσπίζονται αυστηροί κανόνες δεοντολογίας στον ιατρικό χώρο και ευνοείται η ανάπτυξη με τον γιατρό.
    Πιστεύω ότι θα πρέπει να τοποθετηθούν στο χώρο των Νοσοκομείων άτομα με σπουδές και επιδόσεις στην Διοίκηση Υγείας όπως στις Τράπεζες όπου θα ελέγχονται οι επιδόσεις τους αυστηρά κάθε εξάμηνο (όχι μόνο οι οικονομικές αλλά και η ποιότητα περίθαλψης που προσφέρουν τα νοσοκομεία που διοικούν), θα πρέπει ο ασθενής και οι συγγενείς του να μην έχουν εκτός από την επικοινωνία σε θέματα υγείας καμία άλλη με τον γιατρό για αυτό θα πρέπει να μπαίνουν αυστηρές ποινές σε αυτούς που χρηματίζονται, όπως πχ αφαίρεση της άδειας ασκήσεως επαγγέλματος άμεσα και όχι μέσα από από χρονοβόρες διαδικασίες. Θα πρέπει οι ισολογισμοί των νοσοκομείων να δημοσιεύονται στο διαδύκτιο ώστε να έχει πρόσβαση ο καθένας και θα πρέπει επίσης να αξιολογούνται τόσο οι νοσηλευτικές μονάδες όσο και οι επιμέρους κλινικές και τα αποτελέσματα να δημοσιεύονται πάλι έτσι ώστε κρίνεται το έργο του καθενός.

  22. Ο/Η Τσουραπάς Αλέξιος λέει:

    σχετικά με το θέμα της δημόσιας διοίκησης πρέπει να υπάρχουν αξιοκρατικά κριτήρια αρχικά για τους διοικητές ΔΕΚΟ οι οποίοι θα επωμιστούν το βάρος της διοίκησης των οργανισμών αυτών, θα αποτελέσουν παράδειγμα και για όλο τον υπόλοιπο δημόσιο τομέα αλλά και δεν θα δώσουν λαβές για χτύπηματα από την ΝΔ. επίσης οι θέσεις αυτές δεν θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν για κάλυψη κομματικών »υποχρεώσεων» όπως έγινε από την ΝΔ.
    γενικότερα τώρα ο τρόπος που θέλει να επιβάλει το ΠΑΣΟΚ στην διακυβέρνηση του τόπου πρέπει να διέπεται από κανόνες ήθους και αξιοκρατίας. θα πρέπει επανυδρίσει τις κρατικές και κυβερνητικές δομές, έτσι ώστε να μπορέσουν να αναδειχτούν οι άξιοι και αυτοί που θα μπορέσουν να προσφέρουν και να μετουσιόσουν σε έργο το όραμα του ΓΑΠ. Τα μεσαία στλέχη που θα διοικήσουν τους οργανισμούς αυτούς θα πρέπει να έχουν δώσει εξετάσεις ότι μπορούν να διοικήσουν τέτοιους μεγάλους οργανισμούς. υπάρχουν πολλά στελέχη του ιδιωτικού τομέα που μπορούν να αλάβουν τις θέσεις αυτές και δεν έχουν εμπλακεί σε παλιότερες παθογένειες του πολιτικού μας συστήματος.

    Ευχαριστώ
    Τσουραπάς Αλέξιος

  23. Ο/Η stratis charalampous λέει:

    Οι προτάσεις και οι δράσεις είναι αξιόλογες και ελπίζω να εφαρμοστούν , αν και φαίνεται λίγο δύσκολο με βάση την ελληνική πρακτική.Προυπόθεση όμως της επιτυχίας αποτελεί η αλλαγή στον τρόπο(ταχύτητα) και την ποιότητα απονομής της δικαιοσύνης . Θα είναι καταστροφικό να ακούσουμε ξανά τον κυβερνητικό εκπρόσωπο <>.Με τις λίγες γνώσεις που έχω διαπιστώνω ότι μερίδα των δικαστών με δικαιολογία την επιλογή ανωτατων δικαστικών λειτουργών από το υπουργικό συμβούλιο, φορτώνουν τα όποια λάθη τους στην εκάστοτε κυβέρνηση , παράλληλα δε συνεχίζονται οι χρονοβόρες διαδικασίες και οι υπόγειες διαδρομές με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί η εντύπωση στο λαό ότι η απονομή της δικαιοσύνης είναι προνόμιο των ολίγων.Γνώμη μου, να τους αφήσει το ΠΑΣΟΚ να αυτοδιοικηθούν βάζοντας ασφαλιστικές δικλέιδες για να φανεί αν πράγματι θα λειτουργήσει καλύτερα η δικαιοσύνη.Προς θεού μην επαναλάβουμε τα λάθη της ΝΔ.

  24. Ο/Η mv λέει:

    Γειά σας και παλι,

    ακολoυθεί μια προταση με στοχο – στα πλαισια ενος κρατους που προτασει την διατηρήσιμη αναπτυξη (sustainable development) – την μετρησιμοτητα του *Περιβαλλοντικoύ Αποτυπώματος* (environmental footprint, EF ) μιας δημόσιας υπηρεσίας.

    Το *Περιβαλλοντικό αποτυπώμα* (environmental footprint, EF ) κάθε δημόσιας υπηρεσίας – είναι μία συνιστάμενη του περιβαλλοντικού κόστους που προκύπτει από όλες τις παραμέτρους λειτουργίας της, πχ:

    - *μετακίνηση εργαζόμενων* από /προς την υπηρεσία με διαφορετικά μέσα μετακίνησης

    - *θέρμανση ψύξη*, ισχύς για την λειτουργία μηνανηματων και άλλων υποδομών (πχ υπολογιστές, οθόνες κλπ)

    - *πόροι που καταναλώνονται για την μεταφορά και κατανάλωση αναλώσιμων* (πχ. Χαρτί, καθαριστικά μέσα κλπ)

    και αλλα που σιγουρα διαφευγουν αυτη τη στιγμη,

    Να υπάρξει μια *άμιλλα* – κυβερνητική κατεύθυνση – να ελαχιστοποιηθεί αυτό πχ να ελαχιστοποιηθεί το EF ανά εργαζόμενο/ μονάδα επιφάνειας μονάδα χρόνου. Για παράδειγμα ΧΧ γραμμάρια CO2/εργαζομενος/μ^2/ημερα. Να γίνει αποτύπωση της τρέχουσας κατάστασης και να γίνεται μέτρηση του κέρδους με την υιοθέτηση πιο πράσινων πρακτικών στον δημόσιο τομέα. Αυτο να συνθεθει ισςως και με την χρηματοδοτηση του φορεα ωστε να υπαρξει και πιο δυνατο κινητορο για την βελτιωση σε αυτον τον τομεα.

    Αυτη η δραση μπορει να λειτουργησει και ως πιεση προς τον ιδιωτικο τομεα. Τα κερδη σε εξοικονομηση πορων αλλα και αναπτυξιακο δυναμικο ειναι προφανη.

    Χαιρετισμούς

    Μιχάλης.

  25. Ο/Η panoskabal λέει:

    Οτι και αν γίνει ,οσα μέτρα και να παρθούν στην Ελλάδα η διαφθορά είναι μέσα στο αίμα του έλληνα.
    Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ τροπος να χτυπηθεί είναι οι επόμενες γενειές να μάθουν και να διδαχθούν <> απο το σχολείο και όχι μόνο ξερές γνώσεις για να γράψουν στις πανελλήνιες.
    Πρέπει να μπεί ένα μάθημα που θα διδάσκει στα παιδια ποιό είναι το σωστό και ποιό το λάθος.
    Η σύγχρονη οικογένεια δυστυχώς δεν μπορεί και δεν θέλει να παίξει αυτόν τον ρόλο. Μεγαλώνουν τα παιδια βλέποντας τον γιατρό να θέλει φακελάκι, τον δημόσιο υπάλληλο να κάνει τα ίδια και δυστυχώς οι ίδιοι οι γονείς του κάνουν τα ίδια και δίνουν το ίδιο παράδειγμα και στους νέους, έτσι διαιωνίζετε αυτή η κατάσταση και όσο σφίγγουν τα πράγματα θα πηγαίουμε απο το κακό στο χειρότερο.
    Ποιός θα διδάξει στη νέα γενειά το σωστό και το λάθος, ποιός θα τους πεί ότι η ζωή δεν πρέπει να είναι <>.
    Ποιός θα τους πεί πρέπει να φροντίζουμε και να σεβόμαστε και το σύνολο και όχι μόνο τον εαυτούλι μας?

    Μας λείπουν δυστυχώς αρχές ζωής και μόνο αν κάποιος ειδικώς ασχοληθεί τουλάχιστον 2 ώρες καθε μέρα στο σχολείο με τα παιδια πάνω σε αυτά τα θέματα ίσως στο μέλλον κάτι αλλάξει, αλλιώς όσοι έλεγχοι και νόμοι να βγούν η διαφθορά θα βασιλεύει.
    Για άμεσα μέτρα πρέπει να δημιουργηθούν ελεγκτικές ομάδες απο αδιάφθορα άτομα που θα ελέγχουν ταχτικά.
    Επίσεις μια κεντρική γενική υπηρεσία που θα δέχετε τα παράπονα και τις καταγγελίες των πολιτών και θα τις ελέγχει αμέσως απαντώντας αμέσως στο κάθε πρόβλημα. (σήμερα οι καταγγελίες μπλέκουν στα γρανάζια της γραφειοκρατίας και δεν ελέγχονται).
    Το κράτος το αποτελούν οι πολίτες άρα αν σήμερα έχουμε διεφθαρμένο κράτος δυστυχώς αυτό συμαίνει οτι έχουμε διαφθαρμένους τους ίδιους τους πολίτες………ΔΥΣΤΥΧΩΣ

  26. Ο/Η Θανάσης Ιωάννου λέει:

    Καλησπέρα
    Το θέμα της διαφάνειας στον ευρύτερο δημόσιο τομέα είναι πολύ σημαντικό. Η εφαρμογή ενός αντικειμενικού συστήματος αξιολόγησης των υπαλλήλων αλλά και ενός αξιοκρατικού συστήματος προσλήψεων και πλήρωσης των θέσεων ευθύνης(μέσα από προκυρήξη με κανόνες και διαδικασίες) είναι επιτακτική ανάγκη και θα αποτελέσει εγγύηση για την επιτυχία του κυβερνητικού έργου.
    Στις επιλογές των θέσεων ευθύνης πρέπει να λαμβάνονται υπόψη τα επαγγελματικά δικαιώματα, οι στάθμες εκπαίδευσης δηλαδή τα τυπικά και τα ουσιαστικά προσόντα.
    Η μη εφαρμογή τέτοιων διαδικασιών από την προηγούμενη Κυβέρνηση οδήγησε κατά τη γνώμη μου στα γνωστά σε όλους μας αποτελέσματα. Δεν πρέπει να κάνουμε τα ίδια λάθη.
    Είναι προς τιμή του Προέδρου αλλά και της Ηγεσίας του Κινήματος που πιστεύουν στην αξιοκρατία. Πρέπει να προσπαθήσουμε.

    Με τιμή

    Δρ. Αθανάσιος Ιωάννου
    Φυσικός – Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Τεχνολογίας Υπολογιστών
    Τηλεπικοινωνιακός Μηχανικός ΟΤΕ
    Πρόεδρος του Περιφερειακού Τμήματος της Ένωσης Μηχανικών – Επιστημόνων Τηλεπικοινωνιών ΟΤΕ της Τηλεπικοινωνιακής Περιφέρειας Νοτίου & Δυτικής Ελλάδας
    Μέλος του ΠΑΣΟΚ
    Τηλ 6977030401
    e-mail : aioannou@ote.gr

  27. Ο/Η Alex λέει:

    Νικήτας: δε γίνεται να μην υπάρχει διαγωνισμός ή κάποιου είδος διαγωνιστική διαδικασία, και να προ-υπάρχει βάση με προμηθευτές και προϊόντα και τιμές, επειδή αυτό παραβιάζει τα άρθρα 28, 29 και 30 της Συνθήκης της ΕΕ, αφού με αυτή τη βάση δεδομένων τοποθετούνται εμπόδια στην ελεύθερη διακίνηση εμπορευμάτων. Αυτό, επειδή για να πουλήσει ένας πχ Γερμανός στο δημόσιο, θα πρέπει να έχει καταχωρήσει τα είδη του στη βάση, αφού η εγγραφή στη βάση είναι προϋπόθεση.

    Επίσης, με τη διαδικασία των διαγωνισμών γίνεται και η λεγόμενη αξιολόγηση των τεχνικών και οικονομικών δυνατοτήτων του υποψηφίου, υποβάλονται εγγυητικές κλπ.

    Συνιστώ να ρίξεις μια ματιά στο ΠΔ 60/2007 (βάλ’το στο γκούγκλ και θα σου βγάλει λινκ αμέσως!) καθώς και τον Κανονισμό Προμηθειών του Δημοσίου, ΠΔ 118/2007.

  28. Ο/Η Μαρια Συνεφια-Williamson λέει:

    Ηδη απο τις 10+ προτασεις παρα πανω βλεπει κανεις ποσο πολυπλοκο το Θεμα ειναι. Εαν θελησουμε να αξιολογησουμε τις πιο σημαντικες αλλαγες που θα αποφερουν αποτελεσματα γρηγορωτερα ειναι-
    1. αλλαγες που προερχονται απο την εσωτερικη λειτουργια του οργανισμου-κανονισμοι εσωτερικης λειτουργιας που περιγραφουν ακριβως τις διαδικασιες, τι πρεπει να περιμενει ο πολιτης και τι μπορει να κανει στην περιπτωση που το συστημα δεν λειτουργει οπως πρεπει. ΑΥΤΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΠΙΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ σε οποιοδηποτε Δημοσιο Φορεα. Εργαζονται για να εξυπηρετουν τον πολιτη και οχι τον εαυτο τους η τους υμετερους…
    Ολα αυτα στο διαδυκτιακο τοπο του οργανισμου-με υποχρεωση των υπαλληλων να ενημερωνουν. Βιβλιαρακια ενημερωσης ΠΑΝΤΟΥ!!!
    2. απαραιτητες αλλαγες στο νομοθετικο πλαισιο-η χρηματιση δημοσιου υπαλληλου να οδηγει σε απολυση/ στερηση μεγαλου αριθμου ετων συνταξιοδοτησης η επιστροφη οφειλων οπως επισης και η κατηγορια αυτη να αποτελει ‘κακουργημα’ και οχι ελαφρυτερα παραπτωματα.
    3. Οι επαγγελματικοι συλλογοι (Ιατρικος, Οδοντιατρικος, ΤΕΕ κλπ κλπ) να διαμορφωσουν αναλογους εποπτικους μηχανισμους με αναλογες ‘πραγματικες’ ποινες. Εαν το παραπτωμα πονεσει παρα πολυ -για τον επαγγελματια + τον συλλογο του ο πειρασμος θα ατονισει σε βαθος χρονου…
    ΠΧ εαν δειτε το web site του ΤΕΕ εκει Θα βρειτε τα παντα αλλα δεν υπαρχει ΤΙΠΟΤΕ που να βοηθα τον πολιτη να ενημερωθει σε θεματα ‘ τι να κανω εαν ο Μηχανικος μου/Αρχιτεκτων ειναι κατωτερος των προσδοκιων μου’ η παρομοιες ερωτησεις (FAQ). Αυτα πρεπει να αλλαξουν η να χασουν τα προνομια που εχουν.

  29. Ο/Η Αθανασόπουλος Κωνσταντίνος λέει:

    Η διαφάνεια θα είναι πράγματι μία σημαντική κατάκτηση που θα βοηθήσει στην αντιμετώπιση της διαφθοράς. Όμως η πηγή της μικροδιαφθοράς (πολεοδομίες, εφορίες κλπ.) που είναι πολύ (περισσότερο) ενοχλητική για τους πολίτες και τους επαγγελματίες (μηχανικούς, λογιστές) που θέλουν να έχουν καθαρή σχέση με τη διοίκηση δεν έχουν τη βάση τους στην έλλειψη διαφάνειας, διότι δεν οφείλεται στο γεγονός ότι παίρνονται κάποιες σημαντικές αποφάσεις χωρίς δημοσιότητα, αλλά στο ότι παίρνονται μικρο-αποφάσεις που δεν αφορούν κανένα άλλο πλην των συμβαλλόμενων (π.χ. επιβολή προστίμου, η άδεια ανέγερσης οικοδομής). Οι αποφάσεις αυτές λαμβάνονται με ερμηνεία των νόμων, εγκυκλίων κατά το δοκούν. Δηλαδή στις περιπτώσεις αυτές δεν υπάρχει παρανομία, διότι γίνεται απλά χρήση ευεργετικών διατάξεων που προβλέπονται ή δεν αποσαφηνίζονται στο πλήθος των νόμων, εγκυκλίων που εκδίδονται [με το αζημίωτο φυσικά που δεν αποδεικνύεται ποτέ διότι δεν είναι στο συμφέρον κανενός (ιδιώτη-κρατικού υπαλλήλου) να το αποδείξει].
    Υπάρχουν λοιπόν (στον τομέα που γνωρίζω ως μηχανικός) πελατειακή σχέση:
    1. Πολιτική μεταξύ πολιτών που πιέζουν για την ανέγερση οικοδομής, νομιμοποίηση ή μείωση του προστίμου και βουλευτών, νομαρχών και άλλων πολιτικών προσώπων που πιέζουν προς την κατεύθυνση αυτή.
    2. Οικονομική μεταξύ γραφείων μηχανικών και δημοσίων υπαλλήλων μηχανικών που κάτω από επαγγελματική-οικογενειακή πίεση ή επειδή είναι άπληστοι λειτουργούν ως «μεσολαβητές» μεταξύ του κράτους και του ιδιώτη.

    Πηγή της διαφθοράς αυτή είναι ότι εξαιτίας της απαιτούμενης εξειδίκευσης ΕΝΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ (ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ) εκπροσωπεί ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ κάτι που κατά τη γνώμη μου είναι απαράδεκτο. Αν θέλουμε να σταματήσουμε τη διαφθορά, η διαφάνεια δεν αρκεί. Πρέπει οι αιτήσεις, επιθυμίες, ενστάσεις των πολιτών να εκδικάζονται/ αποφασίζονται/ οριστικοποιούνται από επιτροπές, των οποίων η σύνθεση θα είναι ετερόκλητη (π.χ. από το ΤΕΕ, το ΥΠΕΧΩΔΕ, το Δήμο κλπ. χωρίς κομματικό χρώμα και χωρίς να μπορεί ο υπάλληλος που έχει χρεωθεί την υπόθεση να την επηρεάσει. Ο υπάλληλος πρέπει να είναι απλά ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΤΗΣ και όχι να κάνει ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ.

    Επί του πρακτέου λοιπόν. Η εθελοντική αυτή προσπάθεια είναι αξιέπαινη και αναμένεται να μειώσει το χάσμα μεταξύ πολιτών και της διοίκησης και να αποτελέσει πηγή διαφάνειας.

    Αν όμως στόχος είναι η πλήρης αντιμετώπιση της ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ, τότε πρέπει για κάθε τομέα χωριστά (τελωνεία, πολεοδομίες, εφορίες) να συγκεντρωθούν επαγγελματίες (για τις πολεοδομίες μηχανικοί, για τις εφορίες λογιστές κλπ.) που θέλουν να κάνουν ΕΝΤΙΜΑ τη δουλειά τους και δεν ΜΠΟΡΟΥΝ και να προτείνουν επιμέρους δράσεις για την αντιμετώπισή της. Η ηλεκτρονική διακυβέρνηση μπορεί να βοηθήσει και σε αυτόν τον τομέα. Για τον τομέα μου (πολεοδομίες) μπορώ να προτείνω ένα πλαίσιο αλλαγών, αλλά πιστεύω ότι οι απόψεις μου πρέπει να είναι αντικείμενο συζήτησης με άλλους συναδέλφους.

  30. Ο/Η Κατερίνα Παρασκευοπούλου λέει:

    Παρακολουθώ με μεγάλη προσοχή τον δημόσιο διάλογο για την διαφάνεια. Και παρατηρώ ότι οι λύσεις προσανατολίζονται περισσότερο σε τεχνικές μεθοδους αντιμετωπισης της διαφθοράς παρά στο να εντρυφησουμε με μεγαλυτερη προσοχή, με κοινή λογική, στις ήδη υπάρχουσες δομές ελεγχου της διαφθοράς.

    Στην Ελλαδα ειναι πολύ συχνό φαινόμενο να προσπαθουμε να ανακαλυψουμε την πυριτιδα, αντι να σκυψουμε λίγο χαμηλά το βλέμμα μας και να την βρουμε ακριβώς μπροστά μας.
    Στην Ελλαδα, ο «μέγας δικαστης» της νομιμοτητας όσον αφορά στις δαπάνες του Δημοσίου, ειναι το Ελεγκτικό Συνεδριο. Το όργανο αυτό, ειτε λόγω εξαιρετικού φορτου εργασίας, ειτε λόγω αδυναμιων (ποιοτικών και ποσοτικών επανδρωσης του), είτε λόγω άλλων παραγόντων, εξαντλειται σε έναν έλεγχο νομιμοφανειας και ΌΧΙ νομιμοτητας. Εξαντλειται στο γραμμα, του νομου και όχι στο πνευμα.
    Διακρινω ήδη την απαντηση, μα ειναι παρα πολύ δυσκολο να αλλάξεις νοοτροπιες και κουλτουρες ανθρώπων.
    Όχι, δεν μιλάω για αλλαγές που θα επαφιονται στον πατριωτισμό κάποιων. Αν το Ελεγκτικό ΥΠΟΧΡΕΩΘΕΙ δια νόμου να κάνει όχι μονο έλεγχο νομιμοτητας, αλλά ΚΑΙ προληπτικό ελεγχο ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ, σε κάθε κρατική δαπάνη (ανεξαρτητως ποσου, εχω βαρεθει να βλέπω κατατμηση διαγωνισμών, παγια πρακτική της ελληνικής δημόσιας διοικησης) ήδη θα εχει δοθεί ένα πρωτο χτυπημα στην διαφθορά.

    Ειμαι πολλά χρονια μάρτυρας της συμπεριφοράς κρατικών λειτουργών, αρνουμαι κατηγορηματικά να πιστεψω, ότι υπάρχει μια μαγική λυση που θα παταξει ή θα χτυπησει την διαφθορά. Κάθε μέρα …ένα βήμα, κάθε μέρα… ένα χτυπημα, κάθε μέρα, επαναξιολογηση της καταστασης.
    Η διαφθορά και τα καναλια της ειναι πυκνό θειικό οξύ, διαβρωνουν τα πάντα, άλλοτε πονταροντας στα μπαξισια στους αρμόδιους, άλλοτε πονταροντας στον βαθυ ύπνο των διοικητικών υπαλλήλων, και συχνοτατα πονταροντας στον όρκο σιωπής των δημοσιων λειτουργών, σε μια μαφιοζικη ομερτά στο όνομα μιας περιεργης και διεφθαρμένης συναδελφικότητας.
    Δρομους η διαφθορά θα βρισκει ΠΑΝΤΑ. Δεν υπάρχουν κοινωνίες αγγέλων, αλλά ένα πρωτο χτυπημα στην ήδη υπάρχουσα διαδικασία μπορουμε να το δωσουμε. Και όταν θα έχουμε μια μικρή εστω νικη, θα αρχιζουεμ να δινουμε καθημερινές μάχες, προσπαθώντας αν όχι να κερδισουμε τον πολεμο, τουλάχιστον να περιορισουμε την ήττα.

  31. Ο/Η Νικήτας λέει:

    Δύο προτάσεις έχω να κάνω:
    Η πρώτη αφορά στις προμήθειες του Δημοσίου, των Δ.Ε.Κ.Ο., των Ο.Τ.Α., των νοσοκομείων, αλλά και γενικώς.
    Θα μπορούσε να στηθεί ένας διαδικτυακός τόπος – βάση δεδομένων – όπου ο κάθε προμηθευτής θα μπορεί να καταχωρεί τα είδη που εμπορεύεται μαζί με τις προδιαγραφές, την τιμή, και τον χρόνο παράδοσης και θα μπορεί ελεύθερα να προσθέτει, να αφαιρεί, ή να τροποποιεί τα στοιχεία αυτά (όσο δεν έχει δεχθεί κάποια παραγγελία).
    Όποτε λοιπόν χρειάζεται να γίνει κάποια προμήθεια, αντί του δημόσιου διαγωνισμού, θα μπορούμε να ανατρέχουμε στην βάση δεδομένων και να επιλέγουμε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις εκάστοτε προδιαγραφές, που έχουν την καλύτερη τιμή (που τότε θα κλειδώνει για την συγκεκριμένη παραγγελία) και χρόνο παράδοσης.
    Η βάση δεδομένων θα πρέπει να είναι ανοιχτή στο κοινό για λόγους διαφάνειας.
    Η δεύτερη αφορά στις προσλήψεις.
    Θα μπορούσε να στηθεί ένας διαδικτυακός τόπος – βάση δεδομένων – όπου ο κάθε ενδιαφερόμενος να εργασθεί στο Δημόσιο, στις Δ.Ε.Κ.Ο., στους Ο.Τ.Α., στα νοσοκομεία, αλλά και γενικώς, θα μπορεί ελεύθερα να καταχωρεί το όνομα του, την ηλικία του, τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα του, κλπ., και όποτε χρειάζεται προσωπικό να ανατρέχουμε στη βάση δεδομένων και να επιλέγουμε με αυστηρή σειρά προτεραιότητας τους κατάλληλους ανθρώπους για τη θέση ή τις θέσεις για τις οποίες χρειάζονται.
    Αυτό βέβαια προϋποθέτει την δημιουργία ενός κεντρικού γραφείου προσωπικού, την συνεχή αξιολόγηση των υπαλλήλων και την κατάργηση της μονιμότητας. Ας δούμε πως η Κυπριακή Δημοκρατία χειρίζεται το θέμα αυτό.

  32. Ο/Η Σπύρος Nούλης λέει:

    Στην ελπίδα για ανάκαμψη της χώρας και καλυτέρευση της ζωής των πολιτών που πρεσβεύει το ΠΑΣΟΚ και ο αρχηγός μας ο Γιώργος Παπανδρέου δεν χωράνε όλα εκείνα τα μικρά και μεσαία στελέχη του ΠΑΣΟΚ που δρούν και κινούνται με ιδιοτελή κριτήρια.Κάποια στιγμή αυτό πρέπει να τελειώσει.Στην νέα διακυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ έχουν χώρο μόνο οι ικανοί και οι άξιοι.Πρέπει να επικρατήσει η δικαιοσύνη και η αξιοκρατία ειδικά στον δημόσιο τομέα.Επίσης δεν μπορούμε να στοιχηθούμε πίσω από μέτρια έως ανίκανα στελέχη που έχουν μάθει να βιοπορίζονται από την πολιτική καταλαμβάνοντας διάφορες περιφερειακές θέσεις και απαιτώντας από όλους τους υπόλοιπους και ειδικά τους ικανούς να τους παρακολουθούν αδιαμαρτύρητα.Αυτή είναι η μεγάλη πρόκληση για τον πρόεδρό μας.Να αξιοποιήσει τους άξιους και ικανούς και να απομακρύνει όλους εκείνους που με την παρουσία τους και τη συμπεριφορά τους κάνουν ζημιά στην παράταξη και στη χώρα.

  33. Ο/Η Τσουραπάς Αλέξιος λέει:

    σίγουρα το πρόβλημα με την δημόσια διοίκηση ειναι μεγάλο και δεν μπορεί να επιλυθεί πολύ γρήγορα. χρειάζεται προσπάθεια και από το κόμμα μας αλλά και από τον κόσμο. η μηχανογράφηση του δημόσιου τομέα και η χρήση παντού στο δημόσιο του διπλογραφικού συστήματος είναι προς την σωστή κατεύθυνση και θα επιφέρουν καίριο πλήγμα στην γραφειοκρατία που απομυζεί τεράστιους πόρους από τον προυπολογισμό. πίσης υποχρεωτική κατάρτιση προυπολογισμών κάθε χρόνο (δηνοσιευμένων όπως κάνουν οι ιδιωτικές εταιρίες) αλλά και ισολογισμών ώστε να ξέρουμε όλοι τι γίνεται και που πάνε τα χρήματα μας. η προταση του ΠΑΣΟΚ για μηχανογράφηση και δημοσίευση των νομοσχεδιων και άλλων δημοσιων εγρ’αφων στο διαδύκτιο θα βοηθήσει ώστε και οι πολίτες να καταλαβαίνουν καλύτερα τι γίνεται.

    Ευχαριστώ για την προσοχή σας.

  34. Ο/Η ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΟΥΡΒΑΝΙΟΥ λέει:

    Στο νέο όραμα του ΠΑΣΟΚ να είναι μοναδικό κριτήριο για κατάληψη οποιασδήποτε δημόσιας θέσης η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ. Υπάρχουν σήμερα στην Ελλάδα νέοι άξιοι, ταλαντούχοι, με πολλά προσόντα και σοβαρές σπουδές. Αυτοί – ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων – θα πρέπει να αξιοποιηθούν.
    Είναι πολύ ελκυστική η ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ που υπόσχεται ο πρόεδρός μας. Μακάρι και να μπορέσει. Φοβάμαι τα μεσαία και κατώτερα στελλέχη του ΠΑΣΟΚ στην επαρχία. Πολλές φορές κάνουν ζημιά.
    Η ΕΛΠΙΔΑ για μια νέα νίκη του ΠΑΣΟΚ, για μια άλλη πολιτική ΗΘΙΚΗ θερμαίνει την καρδιά του κάθε πατριώτη. Καλό κουράγιο και καλή δύναμη στους συντρόφους που αθόρυβα και υπομονετικά οικοδομούν τη νέα προοπτική

  35. Ο/Η Βαλάσης Φέστας λέει:

    όσο αφορά για την δεξαμενή ιδεών που είπε ο φίλος στο άρθρο του να υπάρχει διαδυκτιακή πύλη για να καταθέτει ο κόσμος τις απόψεις του προφανώς συνολικά για την κυνερνητική πολιτική, δεν συμφωνώ , και στηρίζω τη διαφωνία μου στο ότι η διαδικτυακή πύλη που θα χρησιμέψει σαν ( δεξαμενή ιδεών) θα πνιγεί από τις πολλές ιδέες της.
    Το θέμα είναι η συνεισφορά του κόσμου σε αυτήν την ιδέα να έχει αντίκτυπο επάνω στον ίδιο, δηλαδή να βρεθεί επωφελούμενος ο ίδιος ο άνθρωπος που θα πάει να καταθέση τι; όχι ιδέες βέβαια αλλά μία παρανομία , μία επισήμανση , μία καταγγελία. Με αυτό το τρόπο και θα προσπαθήσει να δικαιωθεί ο ίδιος αλλά το όφελος θα είναι ότι θα αποκαλυφθεί κάτι με αυτόν τον τρόπο.
    Την παίρνουν την καταγγελία οι αρμόδιοι και την διοχετεύουν στον κατ’αλληλο φορέα…αλλά αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι σε όλο αυτό το στάδιο ο ίδιος πολίτης να ενημερώνεται με τον τρόπο που διαχειριστήκανε την καταγγελία του ας πούμε και την τελική έκβασή της, έτσι ώστε να παρακινηθούν πολλοί και να κάνουν το ίδιο.
    Τι λέτε δεν θα υπάρχει όφελος;
    ευχαριστώ.

  36. Ο/Η Κωνσταντίνος Γιαννόπουλος λέει:

    Προτάσεις:

    1. Πλήρης πρόσβαση σε όλα τα Νομοθετικά κείμενα όπως συμβαίνει και στην Ευρωπαική Ένωση (http://eur-lex.europa.eu/el/legis/index.htm)

    2. Η εκτεταμένη χρήση μηχανογραφικών εφαρμογών στο Δημόσιο μπορεί να συμβάλλει, πέρα από την μείωση του κόστους και στο «στοίχημα» της πράσινης ανάπτυξης με την εξοικονόμηση πόρων (π.χ. έντυπα τα οποία δεν θα χρειάζονται σε φυσική μορφή εφόσον χρησιμοποιούνται ηλεκτρονικά.

    3. Επέκταση του e-goverment και σε μικρές καθημερινές εργασίες των πολιτών.

    Υπενθυμίζεται ότι ένας πελάτης Τραπεζικών προιόντων, μπορεί από τον υπολογιστή του από το να δημιουργήσει έναν καταθετικό λογαριασμό (http://www.eurobank.gr/tamieftirioonline/home.aspx?mid=807&lang=gr) μέχρι και να υλοποιήσει διασυνοριακές συναλλαγές.

    Αντίστοιχα, δεν μπορεί να εκδόσει κάποιο πιστοποιητικό δημόσιου φορέα το οποίο να χρειάζεται απλά έναν έλεγχο και μια σφράγιση από τα ΚΕΠ για παράδειγμα ώστε να καταστεί έγκυρο.

    Ευχαριστώ.

  37. ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ.
    Η ΠΙΟ ΒΑΣΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΘΑ «ΞΕΡΙΖΩΘΕΙ» Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΒΙΟ. ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ (ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΚΡΑΤΟΣ, ΠΟΛΙΤΕΙΑ) ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΟΚΑΜΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΛΩΘΕΙ ΠΑΝΤΟΥ.
    Η ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΒΙΟ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΛΑΘΟΣ ΛΟΓΙΚΗ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ: ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΙ.
    ΑΡΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΚΡΙΣΗ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΟΛΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΤΕ ΦΟΒΑΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ, ΕΙΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ.
    ΑΡΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΒΗΜΑ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ … «ΓΡΑΦΕΤΑΙ». ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣΕΤΑΙ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΓΡΑΦΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΣ «ΓΡΑΦΩ ΟΠΩΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ».
    ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΔΥΟ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ. Ή ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΝΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ (ΕΛΑΧΙΖΤΟΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ) Ή ΝΑ ΜΗΝ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΝΑ ΒΡΕΙ ΕΝΑΝ ΓΝΩΣΤΟ ΝΑ «ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ». ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗ ΜΙΚΡΟΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΣΧΕΣΗ ΔΗΛΑΔΗ.
    Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ.
    ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ.
    ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.
    ΑΝ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΒΗΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΟΝΟΥ ΤΟΥ.
    ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΒΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ INTERNET ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟΣ Ο ΟΡΟΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΨΥΧΡΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΚΡΟΣ ΑΚΟΜΑ, ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΩ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΡΟΛΟΓΙΑ.
    ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΒΗΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.
    ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΕΧΩ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ.
    ΩΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΕ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ ΚΥΡΙΩΣ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΑΝΩ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ (ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ, ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΥΧΤΕΡΙΝΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΑΓΡΟΤΕΣ).
    ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΜΑ ΒΕΛΤΙΩΘΟΥΝ ΣΕ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ.

    ΒΑΣΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΡΟΠΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΒΗΜΑ (ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ)

    ΣΑΣ ΒΕΒΑΙΩΝΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΟΣΟ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΟΣΟ ΘΕΜΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ. ΠΡΕΠΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΠΩΣ ΜΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΒΗΜΑ ΘΑ ΕΚΦΡΑΣΤΕΙ, ΘΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΕΙ.

    ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΟΥ ΒΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ.

  38. Ο/Η εφη λέει:

    Οι τεχνικές είναι σπουδαίο εργαλείο και μπορούν να συμβάλουν τα μέγιστα. Πλην όμως πρώτη ύλη είναι πάντα οι άνθρωποι, και εκεί βρίσκεται το πρόβλημα.
    Τα κόμματα γέμισαν τις δημόσιες υπηρεσίες με πελάτες, που θεωρούν ότι δίνοντας την ψήφο τους όχι μόνο έχουν τελειώσει με τις υποχρεώσεις τους στο δημόσιο, αντιθέτως τους χρωστάει κιόλας. Αντί λοιπόν γενόμενα εξουσία να εξαρτούν το μέλλον της Ελλάδας από τα κομματικά τους στελέχη (που κανόνα διέλυσαν τη λειτουργία των υπηρεσιών ), καλά θα κάνουν να βρούν τρόπους να εξυγιάνουν πρώτα τα μέλη τους.

    Εφη Π., υπάλληλος του Δημοσίου επί 30 χρόνια

  39. Ο/Η Καραγιαννης Παναγιώτης λέει:

    Ο ΒΡΟΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΛΗ ΚΑΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ(Δ.Δ).ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ Δ.Δ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΕ ΟΡΑΜΑ ΙΣΩΣ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

  40. Ο/Η ΜΑΚΗΣ ΒΛΑΧΟΣ λέει:

    μπορούμε να κάνουμε πολλά, μπορούμε να αλλάξουμε τη χώρα μας , μπορούμε να αλλάξουμε τους ευατούς μας , μπορούμε να αλλάξουμε τους κυβερνώντες .
    εάν κάνει το πασόκ τα αυτονόητα θα υπάρχει ελπίδα για την πατρίδα μας.
    πιστεύω δε, ότι οι κ.κ πολιτικοί παράγοντες να έχουν σημειώσεις με αυτά που δεν κάνανε πριν το 2004

    υ.γ. είμαι απο το 1974 δίπλα στο πασοκ ποτέ μέσα – για τους ευνόητους λόγους . δεν ζήτησά ούτε πήρα – έδωσα και κατέθεσα τα οράματα μου μαζί με την ψήφο μου.
    ο ανδρέας το 1981 μας απάλλαξε απο το σύνδρομο των ασφαλιτών – έδωσε πνόη και νόημα στην πολιτική , ας κάνει κάτι ανάλογο ο Γιώργος με την διαφάνεια που όλοι μας στιγματίζουμε αλλά ποτέ δεν ακουμπάμε .
    Μάκης Βλάχος
    φίλος των ταπεινών ανθρώπων

  41. Επανέρχομαι με μια ακόμη πρόταση που και αυτή όπως και η προηγούμενες προέρχονται από προσωπικές εμπειρίες.
    Όπως όλοι γνωρίζουμε, όσοι τουλάχιστον συναλλασσόμαστε με την δημόσια διοίκηση ότι υπάρχει μια ανισοβαρής σχέση μεταξύ υπαλλήλων και συναλλασσομένων πολιτών.Οι πολίτες στις περισσότερες των περιπτώσεων, για να μην πω στο σύνολο, αισθάνονται τουλάχιστον υποδεέστεροι από τον υπάλληλο που έχουν απέναντι τους μια και λόγω της αυθαιρεσίας, του χάους των νόμων και της άγνοιας είναι αυτός που ορίζει(έτσι νομίζουν) την ευνοϊκή ή όχι κατάληξη της υποθέσεώς τους. Συμπληρωματικά λοιπόν με προηγούμενές μου προτάσεις για την ενημέρωση των δικαιωμάτων,υποχρεώσεων και διαδικασιών στους πολίτες και του «υπεύθυνου υπαλλήλου» θα μπορούσαμε να συμπληρώσουμε την πραγματικά διαρθρωτική αυτή αλλαγή με την αξιολόγηση των υπαλλήλων της εκάστοτε υπηρεσίας και από τις γνώμες των συναλλασσομένων με αυτήν γι’ αυτήν με σχετική βαρύτητα.Έτσι η ευγένεια και η εξυπηρέτηση θα γίνει καθημερινή πρακτική μέχρι που στο τέλος θα γίνει δεύτερη φύση.

  42. Επανέρχομαι για το θέμα της μη παρεμβολής διευθυντικών υπογραφών για να προσθέσω και να διευκρινίσω κάτι. Ασφαλώς και συμφωνώ και ήταν μέσα στο πνεύμα αυτών που έλεγα για την γνώση του υπαλλήλου που μας εξυπηρέτησε μάλιστα στην Ολλανδία έχει καθιερωθεί για μια σειρά θέματα ο θεσμός του «προσώπου επαφής’(contact person) που διεκπεραιώνει τα εν λόγω θέματα για σένα. Ήθελα να τονίσω όμως στην παρέμβασή μου πόση μεγάλη καθυστέρηση δημιουργεί από την μια η άσκοπη μετακίνηση από γραφείο σε γραφείο για υπογραφές άχρηστες αλλά και πόσο υποτιμητικό είναι για κάθε υπάλληλο να χρειάζεται υπογραφή ανωτέρου για να περατώσει μια τυπική και επαναλαμβανόμενη διαδικασία.
    Όσον αφορά τον ΑΣΕΠ νομίζω ότι κάποια στιγμή στο μέλλον θα πρέπει να ξεφύγουμε από τον θεσμό των εξετάσεων και να καθιερώσουμε ετήσιους αξιολογικούς πίνακες,όπου βέβαια η ημερομηνία κατάθεσης και η ηλικία να μην αποτελούν κριτήρια, γιατί έτσι απαξιώνουμε τις σπουδές των υποψηφίων. αν πάλι έχουμε αντιρρήσεις γι’ αυτές ας βελτιωθούν οι συνθήκες φοίτησης, τα συγγράμματα των πανεπιστημίων,απαράδεκτα πολλές φορές και αναχρονιστικά,τον τρόπο εκλογής καθηγητών αλλά δεν μπορεί μετά από τόσα χρόνια φοίτησης να έρχεται κάποιος να σου λέει ότι δεν στ’ αναγνωρίζω. Θέλω εδώ να μιλήσω λίγο για τα κοινωνικά κριτήρια που πρώτο το ΠΑΣΟΚ θεσμοθέτησε. Νομίζω ότι είναι σε λάθος κατεύθυνση.Αν θέλουμε να βοηθήσουμε και σωστά αυτούς που βρίσκονται σε ευαίσθητες ομάδες μπορούμε να εφαρμόσουμε μια προνοιακή πολιτική αλλά δεν μπορεί κάποιος να κόβει την θέση του άλλου γιατί είναι πολύτεκνος και ο άλλος όχι,γιατί στην ουσία αυτό γίνεται.Καταλαβαίνω στην τοποθέτηση αλλά όχι στην πρώτη εισδοχή.Δηλαδή αν θέλουμε έναν καλό χειρούργο θα πάρουμε τον καλύτερο ή τον πολύτεκνο;
    Αυτό βέβαια στην μετεξέλιξη.

  43. Ο/Η ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ ΚΟΥΜΙΩΤΗΣ λέει:

    ΒΑΣΙΚΉ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΙΑΣ ΕΛΕΓΚΤΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΣΕ ΤΑΚΤΑ ΧΡΟΝΙΚΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ Η ΠΑΡΑΛΗΨΕΙΣ ΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΕΜΒΕΝΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΥΧΟΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ . Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΥΤΗ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΚΑΤ ΕΥΘΕΙΑΝ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ
    ΤΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΑΥΤΟ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (πχ ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ)
    ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΚΑΘΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟ ΧΡΗΜΑΤΙΚΟ ΠΟΣΟ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΥΤΗΣ ΘΑ ΑΠΟΛΕΙΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΠΟΦΑΣΗ ΕΝΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΟΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΑΝΩΤΑΤΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΑΔΕΔΥ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ.
    ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ

  44. Ο/Η siappas λέει:

    ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΑΛΛΗΛΟ ΤΟΥ ΕΚΑΒ ΛΑΡΙΣΣΑΣ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΝΑ ΠΛΗΝΤΗΡΙΟ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΙΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΝΑΠΟΘΕΤΟΥΝ ΣΕΝΑ ΛΑΚΚΟ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΜΕ ΟΤΙ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ..

    ΤΟ ΕΚΑΒ ΣΤΗ ΛΑΜΙΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΝΩ ΕΧΕΙ ΔΥΟ ΠΑΛΑΙΑ ΝΟΣΟΚΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΕΙΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙ ΠΑΡΚΙΝ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΙΑΚΩΝ ΤΟΥ ΕΚΑΒ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΣΕ ΙΔΙΟΤΗ ΜΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΤΟ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΩ 4.500,00 ΕΥΡΩ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ
    ΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ

  45. Ο/Η panagiotisp λέει:

    Σε αυτή την ενότητα θα συγκεντρώνονται τα σχόλια & οι προτάσεις των αναγνωστών που σχετίζονται με όλα τα επιμέρους κείμενα των γενικών πολιτικών προτάσεων.

Γράψτε απάντηση